Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 6. april 2013



Sjal i minkgarn og votter


Tilbake omsider. Jeg har blitt forelsket i langhåret mink garn. Det er fantastisk mykt, varmt og lekkert. Sjalet heter Alexandra (ravelry link)


og enda ett, som heter Morlynn


Her er et EZ 100th Anniversary shawl : Camping intet mindre. Litt av et prosjekt


Bellas Mittens er skikkelig koselige votter. Mønster her 
Rosa og grønn strikket i Misti fra Drops og i de grå et mohairgarn med paljetter





2 kommentarer:

Nyperosa sa...

Mesterlig strikket,
særlig sjalet : )

Snuppesnella sa...

Nydelig sjal og fine votter som ser gode ut !
Fine farger !

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin