Velkommen til meg!

Mitt foto
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 17. november 2012

Morlynn igjen










Blir ikke lei dette mønsteret. Strikke i Tulliball garn i fargen Kranglefant og Jern. Strikket til min mor. Ryktene sier at det blir mye brukt! Strikket en hals og pulsvarmere, i Schoppel-wolle Zauberball crazy garn, også til min mor.









3 kommentarer:

TinaF sa...

Rett og slett nydelig!

Mona sa...

Lekre farger i pulsvarmerene/halsen! Her var det mye inspirasjon, kommer gjerne tilbake :)

Soltoppen sa...

Det sjalet der var rett å slett flammende nydelig. Ble nesten bergtatt av det. WOW!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin