Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 1. august 2012


Det står til liv


Ferien er unnagjort med mye god mat, vin, cognac, sykkelturer på små franske landeveier og god tid til lydbok og strikking :)

Chateau St. Martial i Jarnac, utenfor Cognac. Der har vi vært mange ganger, tilsammen 7-8 uker. Anbefales på det varmeste. Eieren er en fantastisk dame som ikke vet hva godt hun skal gjøre for at du skal trives. Kun 5 rom, og stort sett har vi bassenget for oss selv. Åhh lykke....





Litt strikkeoppdatering. Morlynn i nydelig Tulliball "Råll" garn og Wollmeise 100%




                                                                                                                            Bildet fra nettsiden 









Har jo veskedilla, så siste innkjøpte veske og lommebok må vises frem - Modalu Grab i fargen nude. I LOVE 






Har litt problemer med spam på bloggen, så avslutter nok dersom det ikke blir bedre. Andre som er plaget?





2 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Nydelig sjal i lekker fargesjattering !

TinaF sa...

Herlig sjal og alldeles nydelig veske!! :D
Fortsatt god sommer!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin