Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 14. mars 2012

Lykkelig eier av en Pleiades



Strikket i Tulliball garn. Oppskrift her på Ravelry




Ikke eier så lenge, skal gis bort til en venninne. Det beste med denne er at det vanskelige kommer først, deretter er det plankekjøring. Det ligger veldig pent rundt halsen : )


Her er enda en Multnomah, som også skal til en venninne. Strikket i Gjestal. Noe til meg selv nå, kanskje?



Jepp, disse er til meg i Geilsk tynt ullgarn-rester









7 kommentarer:

månestråle sa...

Så flott det ble. Godt valg av mønster til garnet:) Og takk for hyggelig link til Tulliball:)

Silje sin blogg sa...

kjempe fint! for en flott gave;)

Snuppesnella sa...

Vakre sjal du har strikket !
Jeg skal prøve meg på Multnomah sjalet for første gang.

Fortsatt god påske !

James Pereira sa...

Hello,nice blog. Pls look-up http://true-shapherd.blogspot.in/

MARİFETANE (Elif Hatice) sa...

Bu örgüler harika sizi tebrik ederim takipdeyim görüşmek üzere sevgiler.

Linda sa...

Jeg sender LiebsterBlogawrd videre til deg! Fordi du fortjener det :-))

Szasz Sebes Paul sa...

Nice blog

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin