Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 13. november 2011

Joda, det strikkes fremdeles



Multnomah har jeg prøvet meg på før, uten hell. Ikke så lett å se alle feil og mangler i sjalet til venstre, for jeg har med vilje IKKE blokket det : )





Nydelig Tulliball Jern

Veldig stolt og fornøyd amatør! Oppskrift på norsk

Har også strikket en enkel Mobius (Ravelry) med enkle pulsvanter til.

 
Mykt Melody garn fra Four seasons og en rest med noe jeg
ikke vet hva er



Jeg må tungen rett i munnen når jeg legger opp. Jeg får det til, men har gitt opp å forstå helt hva som skjer : ) Stilig er det uansett. Det finnes også videoer på youtube som kan hjelpe, her


Ha en deilig søndag! Nå skal jeg på en bloggrunde. Vil du ha besøk så legg igjen en hilsen 








9 kommentarer:

wigdis sa...

Sjalet ditt ble helt nydelig. Lekker farge og flott strikket.

tantemaraj sa...

Det ble ett flott sjal i det garnet:-) Har selv strikket dette og mottaker bruker det mye! Kjekt når det en strikker er i bruk!! Så gøy at du også selv er godt fornøyd!!! well done:-)

TinaF sa...

Nydelig!! :)
Godt å "se" deg igjen ;)

Soltoppen sa...

Så flotte sjal og strikketilbehør. Litt småmisunnelig på alle som er så flinke til å strikke...

Fidus sa...

Lekre sjal og hals! Du får dette virkelig til! Og, ja- vi sees i Bergen. Apropo snø- snøen i Drammen er ikke som snøen i Bergen, på samme måte som regnet i Drammen er mye våtere enn regnet i Bergen.

I en Sving sa...

Så nydelig :)

Jeg har et blogglotteri på gang hos meg. Smett innom da vel, så kanskje julenissen kommer til akkurat deg?

siwi sa...

Så flott sjalet ble, har også et jeg kom skeivt ut med liggende i en pose...fristet til å ta det frem og gi det et forsøk til nå når jeg så hvor fint ditt ble!

Linda sa...

hei hei :) jeg likte det garnet! .. sjalet er flott Og sokkene likeså! Har sett etter ei sånn oppskrift på norsk, så den tar jeg med meg.. foortsatt fin kveld fra L

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flink du er :) Kjempelekkert! :) Ønsker deg og dine ei herlig jul og eit godt nyttår! :) Godklem

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin