Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 21. april 2011

Pilates i påsken



Deilig med påskeferie!! Jeg har følgende planer; strikking, bloggrunde (vil du ha besøk, så legg igjen en kommentar : )), båttur på fredag, grilling på terassen med venner på lørdag, kanskje rydde i garnet mitt på søndag, lage nøster av endel hesper som ligger her, øvelseskjøre med min sønn og ikke minst myyye  god mat og masse Pilates. GOD PÅSKE TIL ALLE!









10 kommentarer:

LivM sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
Sjalene forsvinner som regel til min yngste datter, noe til slekt som er innom og noen ytterst få har jeg strikket på bestilling. Men det er absolutt unntakene for jeg strikker egentlig ikke på besilling. Så har jeg tre-fire sjal selv :-).

wims sa...

For en pen samlig Tulliball jeg skimter her da. Det fårr'n si ja. *sikle*

Ska bli hyggelig å hilse på deg om en ukes tid :O)

tina f sa...

God påske, Cosi!!

Ugla sa...

Gleder meg til å treffe deg på Bergenstreffet. Tror ikke du skal være bekymret for strikkenivået, vi har planer om kombinert strikk og vinpilates :-) Så selv tror jeg at det mest avanserte jeg går løs på blir et baktusskjerf....
Ha en fortsatt fin påske!

PeneLene sa...

He, he-
jeg lånte faktisk 2 dvd med Pilates fra Biblioteket denne påsken, men tror jeg holder meg til din lille leksjon!
Fortsatt fin påske!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

hehe :) Artig denne siste tegninga. :)Så flink du er med pilates da :) skulle ønske eg var like inspirert! men eg kjem meg vel ikkje ned på gulvet ein gang med denne bekkenlåsninga, hehe. Trur det får vente litt til ja :) Vi håper at vi kan flytte inn i løpet av juni :) Er så mange dagar som går vekk i april/mai pga helligdagane. Så ligge litt etter. Håper du får ei deilig påske, det høres slik ut :) nyt ho!
Godklem :)

mimouna sa...

Høres perfekt ut! ;o)

Kos dere masse!

Arielle sa...

Takk for en hyggelig hilsen på bloggen.
Det er bare og slenge deg med meg og min venninne så skal jeg nok lære deg og strikke sokker.
Flott garn du har liggende der.
Gleder meg til treffe skal bli moro og bli kjent med deg.

Snuppesnella sa...

Hei, og takk for sist ! Det var utrolig hyggelig å få hilse på deg på Bergenstreffet !

Nå har jeg prøvd luksuspinnene ! Ååå for noen kjempegode pinner !!!

Er full av ideer etter å ha vært sammen med sååå mange kreative hobbydamer i helgen.

Ha fine maidager. Klem fra meg.

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei c",)
Nå har jeg tittet i bloggen din og den er jo kjempekoselig. Jeg legger meg til som følger og kommer til å stikke innom nå og da. Ser at du har fått kommentarer fra noen som jeg oså "kjenner" fra bloggverdenen og det er kjekt.

Jeg trykket nettbutikken min online i går, så nå er min lille "baby" ute i den store verden og det er kjempespennende. Ta gjerne en titt innom:
www.jannickeshjemmekos.no

Takker deg nok en gang for fantastisk mail med positive komplimenter; jeg levde lenge på den.

Ha en fin kveld i herlig vårluft. Klem fra Jannicke

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin