Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

tirsdag 5. april 2011

Lala´s simple shawl



Dette fikk jeg til, så heter det også "LaLa´s simple shawl"  Gratis på Ravelry : )
Strikket på pinne 6 med garn fra tULLiBaLL Ull og tøys
Det er mulig det ikke ser sånt ut, men de ER faktisk blokket.

Har desverre en liten feil på sjalet, (midt på bildet til høyre), men det er altså den eneste feilen :o)












6 kommentarer:

mono sa...

Deilig sjal! Lekker farge til deg! =)

pulverheksa sa...

Så fin farge og lekkert sjalmønster. Og så liker jeg så godt utsikten din, tror jeg hadde grodd fast foran vinduet ditt der.

pakkalakka sa...

Så fint et sjal! :) Lekre garnet gjør virkelig sjalet :)

LivM sa...

Nydelig sjal og fargene var bare supre. Jeg har ikke testet dette garnet enda, men det kommer etter hvert !

Lene - The knitting needle sa...

Flott sjal i flotte farger:)

Anonym sa...

Det blå var lekkert! LK

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin