Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 9. januar 2011

Sympati takk :o)


Helt utrolig at jeg ikke klarer å holde meg på beina! Brukket håndledd, og ukesvis uten strikking eller hekling! Synes grådig synd på meg selv :0)





20 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

GOD BEDRING! Dette må da være det værste som kan skje med en ivrig håndarbeidsentusiast!
Håper du blir fort bra så du kan begynne igjen snart!

tina f sa...

Ånei.... God bedring til deg Cosi!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Stakkars deg da!Du får bare være flink til å være tålmodig og ta tiden til hjelp...Er nok det beste i lengden.Kan jo kose deg med gode bøker,noen filmer og god musikk :o)
Godt nyttårs-og god bedringsklem fra Kjersti!

Laila sa...

Masse god bedring. Håper tida går fort frem til du er ferdig grodd.

Jane sa...

Uff da :-/
God bedring ønskes fra Danmark

rod i hob sa...

GOD BEDRING :-)

Litefrø sa...

God bedring! Du har min fulle sympati!

En mors verden sa...

Heisann!
Dette var ikke bra, og når man ikke får holdt på med håndarbeid, så er det ikke noe annet man vil!
Ønsker deg god bedring!
Hilsen Ellen:)

Inger Anne sa...

Been there, done that... God bedring, det er utrolig hva man innfinner seg med når man må. Ps. vært flink med opptreninga etterhvert, det lønner seg :)

KatrineH sa...

Stakkars, stakkars deg.

Har selv opplevd å ha bare en fungerende fot en lengre periode, og det var fælt. Men jeg kunne hvertfall drive tohånds-tasting og håndarbeide i rekonvalesensperioden.

God bedring.

Torunn sa...

Ånei!!! Stakkars deg!! Det må vere noko av det verste som kan skje når ein elskar handarbeid. Ønskjer deg mykje god bedring og håpar du blir bra igjen fort.

Iselin sa...

Stakkars deg!
Du får begynne med noe nytt i mellomtiden, synging eller noe :)

Bli fort bra i gjenn!

Vibbedille sa...

ÅÅÅÅ HEKKAN; Takke meg til en brukket fot, det finnes da krykker!!! Men et håndledd????? Hva tenker du på jente?? Neste gang hehe må du heller brekke på deg kvalitet tid i strikkeKOSEstolen, altså en fot!

Masse medlidenhet til deg fra meg!!

Da har eg ordnet opp i bloggrullen min, var bare en....ehee....kosmetisk feil hehe

Ko deg og ha en herlig helg!
Se om du klarer å brodere eller no?

Go`klem fra Vibbedille ;))

Mariann sa...

Hei, takk for kommentar på bloggen min. Selvfølgelig kan du få returrett på kjolen, men da er det fint viss du betaler porto:)

Mariann (Bråkebøtta)

Mariann sa...

Koselig blogg du har forresten:)

Fiona sa...

Huff da - så kjedelig (og sikkert vondt)!! God bedring og så kan du jo i mellomtiden surfe så mye du vil på nettet uten dårlig samvittighet!

LilleLeo sa...

Fydda! God bedring, jeg hadde dødd om det var min arm.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

ÅNEI! Uffff... må vere fælt!! God betring til deg! Håper du er tolmodig :) Det har vert min store skrekk i vinter, pga både babyen og pga viss eg ramla og ødela hender eller noko, ka skal eg finne på da.. Å gå sjukemeldt i mange mnd, og ikkje vere i form til noko anna enn brodering eller hekling, er ikkje så gøy. Men satser på at du kjem deg raskt! Sender gode tankar og varme klemmer! :)

Nyperosa sa...

God bedring.
Om ikke så "lenge"
så er vel gipsen av igjen : )

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin