Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 4. desember 2010

Teppe-hjelp fra Carpet Vista




Prøvde noe nytt denne gangen. Tok et par bilder av gangen, og sendte til interiørhjelpen til Carpet Vista. Presiserte hva jeg ønsket av farge og lengde. Fikk svar senere samme dag, 4 forslag, blant annet dette i natur/lys beige med blå detaljer. Kjøpte teppet, og fikk det på døren etter 4 dager!

Det er 4,75 meter, fra Pakistan, av ull, med 250.000-350.000 knuter pr m2 (har ikke talt). Nyydelig mykt og veldig tykt. Det er nok enda litt lysere enn det bildet til høyre viser. Suuper fornøyd (spesielt med prisen)!


10 kommentarer:

Torunn sa...

Kjapt levert og god service! Kjekt å få det i boks før jul. Ha ei fin helg.

Fin i Formen - Margrethe sa...

Se her ja, der var teppet på plass. Det passet jo veldig fint inn i gangen. Så flott å få så god hjelp og service!

PS. Jeg skal ikke fortelle noen om alle CDene... ;)

a butterfly in my hair sa...

hei cosivennen

tusen takk for koselige ord fra deg, du er SÅ god!

selvfølgelig må du se å få deg en mini i-pod på bloggen din (du finner den inne på mixpod).
den er fin synes jeg :)

kaldt ja, grøss og gru!
godt vi strikker ting og tang som kan holde oss varme. jeg er innpakket i alpakka fra morgen til kveld...fnis.. strikker en genser for tiden i gråfarget alpakka, deilig :)

nå nyter jeg rooibos-te, mørk sjokolade og deilig musikk i ørene. en lat kveld med andre ord, liker det :)

stor varm klem

a butterfly in my hair sa...

oooops!!! skulle jo skrive at det ble knallfint med teppet :) gøy når en blir så fornøyd!

mimouna sa...

Det ble bra! Flott teppe, og imponerende kjapp levering også.

Ugla sa...

Å, det ble utrolig lekkert!
Jeg har litt lyst på et slikt teppe på stua, men gubben hater tepper så vi får se hva det blir til :-)

Fidus sa...

Lekkert teppe, og jeg er imponert over lengden på gangen, mangel av hybelkaniner og antall cd/ bøker! Ha en flott dag!

Pringeling sa...

Teppet ble kjempefint! Så bra at det finnes folk som yter god service!

også er jeg litt fornøyd med at du er fornuftig og ikke bruker verdigfull håndarbeidstid på å telle knuter!

Ha ei flott uke!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Oi, så flott service da :) og kjapt levert :) teppet vart veldig fint, gjorde seg godt i gangen din :)

Heldigvis er det *aldri* så kaldt her. Heilt merkelig at det faktisk har vert minus 10 her.. hehe :) som oftast er det berre eit par minus om vinteren, eller pluss :)

No er huset vårt ferdig pynta, og eg håper berre at juletreet holder seg fram til jul.. :) hehe.

Ha ei herlig førjulstid :) Godklem til gode du :)

Marianne sa...

Takk for hyggelig kommentar, god advent tilbake

: )Gratulere med flott teppekjøp.
Klem fra MArianne

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin