Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 20. november 2010

Teppe jakt


Gangen skal få teppe. Ønskelisten er lang, og stikkord er :
rundt 5 meter lang løper, håndknyttet med  iallefall over 200.000 knuter pr m2, 
Det må ha fargen blå i seg, og gjerne være laget av ull/silke. Dette kan bli dyrt :o)


Wish Me Luck......


Endelig ferdig med min Twisted Rib Neckwarmer. Strikket i tynn alpakka fra Drops. Veldig myk, varm og lett (altså, ikke i forståelsen enkel, måtte rekke opp utallige ganger!). Inspirasjon fra Bittami på  Uformelt








6 kommentarer:

rockefår sa...

Fin hals!

Lykke til med teppejakta!

Ugla sa...

Lage selv?
;-D
Ha ei riktig fin helg.

Pringeling sa...

Stilig hals du har laga!

Når det gjelder det teppet må jeg si meg enig med deg: det blir ikke billig =P

Fin i Formen - Margrethe sa...

:) Har du funnet teppe? Er det hyller med CDer du har i gangen? I så fall må jeg si det er en imponerende samling!

Nyperosa sa...

" Luck, luck " : )

Håper du kjenner til
Ledaal teppeveveri i Hillevåg,
her i Stavanger...

Jammen har du blitt en
reser til å strikke !
Fin hals.
Og pulsvarmere på to pinner...!?!

Jeg så de fem siste episodene
av "Maistro" på NRK, syntes det
var artig. Hva syntes du,
som er sikkert ekspert på dette
feltet ?

Ps. Om du svarer, gjør det her,
for min blogg er "borte" : )

Ha det bra : )

CosiFanTutta sa...

Hei, hei nyperosa, hvor er bloggen din!!!
Har faktisk ikke sett Maestro : ) Ikke har jeg greie på det heller, hehe
Tok en titt på NRK på nettet, og det så morsomt ut. Jeg skulle nok fått med meg det, for musikken var jo (stort sett) fantastisk.
Jeg tror nok at Ledaal ligger litt høyere i pris enn jeg hadde planer om å betale, men kjenner til de ja!
Ha en fin helg videre, takk for besøk på bloggen min

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin