Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 26. september 2010

Min første Mobius






En "bulky" Mobius hals med enda mer "bulky" pulsvarmere (strikket to om gangen på rundpinner). Garnet er Soft tweed på pinne 9
Jeg måtte bruke YouTube for å forstå hvordan jeg skulle legge opp, skjønte ikke oppskriften :o)
Nå kan vinteren komme.....(kommer aldri til å bruke den, men den er iallefall klar for bruk)





6 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg er i strikkemodus om dagen også, kommer gjerne om høsten det : )
Og så flott teppe du har laget, skikkelig tålmodighetsprosjekt!
God helg fra Marianne

Wenche Bergslid sa...

Hei du! kjempe fin blogg du har! Utrolig at du får til.
Jeg trenger så sååårt hjelp. Har ett bitte lite sprørsmål. Har søkt og søkt men finner ikke svar.
La oss si jeg hekler en lue fra bunn til topp.
Jeg hekler 3 runder med en farge og når jeg kommer til det å bytte farge så får jeg ikke fargen på samme linje??:( skjønner du hva jeg mener? Det blir ujevnt når jeg skifter farge:(

DHva gjør jeg for at det skal bli fine og hele striper rundt lua? Prøver og prøver men bare feiler:( Blir kjempe glad for svar. Kan sende meg en mail: bergslid72@hotmail.com
eller en kommentar på bloggen.
tuuuusen takk om du kan svare meg:)

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Anonym sa...

wow.. i'm very

enjoy reading your post. great.

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin