Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 8. august 2010

Super fornøyd!


Denne pinnemappen har jeg kjøpt av snille Ricky på Sykroken. Mulig du må være medlem for å få tilgang. Anbefaler medlemskap på Sykroken. Verdens trivligste forum :o)



Hun selger mønsteret på sykroken, men det hadde ikke hjulpet meg som ikke kan sy inn en knapp.

Jeg fikk heldigvis kjøpe en som allerede var ferdig. Takk, takk, Ricky.
Den er helt super. Den har 40 rom i litt forskjellige bredder til strømpepinner, 20 rom til heklenåler, 2 rom til småting, 3 store lommer til rundpinner, 1 glidelåsrom, 1 stor "baklomme" og 1 stykke ullfilt hvor man kan sette fast stoppenåler og  små og store smarte rom med plass til allverdens sy, hekle- og strikkeutstyr














...og kanskje det beste....iPad'en glir rett nedi en av de mange smarte rommene. Har masse hekleoppskrifter på "Padden"



Under her et bilde fra Ricky som viser hvor innholdsrik mappen er. Tror min faktisk har enda flere rom. 





7 kommentarer:

mimouna sa...

Det var en innholdsrik og praktisk mappe. Kanskje jeg også burde skaffe noe slikt, for her flyter både heklenåler og strikkepinner rundt alle veier. *kremt*

Spennende med ferie i Vietnam!

mono sa...

Oj? Den mappa så jo superkjekk ut - plass til alt mulig i en og samme mappe! =)


Pakka di sendes i morra - håper du trives med markørene! =)

Tanja sa...

Flott mappe du har fått deg, ja! Hilsen "Ricky"

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Ja nå er det blitt orden i mer enn sysakene, vil jeg tro. Gleder meg til å se teppet ferdig... en eller annen gang.
Regner med at spa og ferie i Vietnam bare er herlig. Har hørt at det er veldig vilt og vakkert der;:OD)
Ha ei flott uke!

Anonym sa...

Hei! Kan du ta kontakt på silje@byavisen.net snarlig? Har en forespørsel.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Oi, så flott den mappa såg ut! :) Skjønner godt at du er super fornøgd!! :) Skulle gjerne hatt ein slik ein, men vurdere å prøve å sy ein sjølv kanskje :) Har lenge tenkt på å sy ei hekle-væske ;) men korleis den skal sjå ut det veit eg ikkje endå. Kanskje eg finne det ut til eg starter på teppe nr 3 :) Visste ikkje at ein faktisk kan bli hekle avhengig ;)

Håper du har hatt ein kjempeflott sommer, og at du nyter seinsommarens siste dagar :) her skinner sola, og det er faktisk varmt både natt og dag :) er berre å nyte!

Godklem til deg :)

Anette Evenrud sa...

Genial mappe!!!! Jeg venter på lesebrett i disse dager... dette ga meg jammenmeg en ide til å lage noe lignende!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin