Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 21. august 2010

Endelig - aldri mer :o)


Endelig er teppet ferdig. Jeg begynte på det i slutten av april!!! Nå er jeg overmoden for et nytt prosjekt. Jeg er sånt bygget at jeg ikke kan begynne på noe nytt før jeg er ferdig med det jeg holder på med. Nå blir det pulsvanter, luer og skjerf fremover. Ting som tar kort, kort tid.







20 kommentarer:

igi sa...

For en jobb du har gjort! det har blitt kjempe fint. nydelige farger.
klem Igi

tina f sa...

Et utrolig nyyyydelig teppe!! Skulle ønske jeg hadde et sånt over armlenet på sofaen min....! Forstår godt at du er klar for andre prosjekter nå ja - gleder meg til å se bilder!!

Marta / Livet på landet sa...

Nydelig teppe!
Stort og med flotte farger!
Forstår godt at du er lei:)
Fullførte akkurat et heklet teppe selv, og vet hvor mye arbeid som ligger bak!
Du har god grunn til å være stolt over dette:)

Ugla sa...

Det ble kjempelekkert!
Og jeg skjønner godt at du er klar for litt mindre ting :-)
Ha ei fin helg

mamma i nord sa...

For ett nydelig teppe, og skikkelig delikate farger.

Neferi sa...

Oh, great and ♥♥.

Y`s design sa...

Det ble et kjempelekkert teppe i nydelige farger.Blir godt å tulle sæ inn i no utover høsten og vinteren. Litt av et arbeid du har gjort,skjønner godt du kan tenke deg å ha noen mindre arbeider å holde på med no ja. Ha en fin kveld.

Kaja sa...

Nu har jag sett så många fina mormors-rute-filtar, men din fick mig att bestämma mig. Nu bara MÅSTE jag göra en…

En liten fråga. Hur gör du för att fästa ihop rutorna med varandra?? Syr du ihop dem, eller virkar du ihop dem?? Och om du virkar ihop dem, kan du visa hur du gör??

Thusnelda sa...

Hei, ville berre inn om for å hilse på:))

Blei virkelig imponert, så du har jobba.

Ha ei god natt!

Torilpia sa...

Det teppet var jo kjempefint jo .. nå må du være veeeldig stolt over jobben du har gjort :o)

Ser du har vært en tur til Vietnam, hvordan er det å være turist der? Hører liksom ikke om folk som reiser dit - kun Thailand liksom ..

Håper du har fine sensommerdager og at nye hekleprosjekter finner veien til hendene dine :o) For du er utrolig flink synes jeg :o)

Klem fra Torilpia :o)

mimouna sa...

Oj det var mange ruter! Kjempefint teppe, tenk så deilig det blir i godstolen eller sofakroken utover høsten.

Det finnes veldig mange kjekke smårosjekter, så nå er det bare å velge og vrake!

Fromasj sa...

For et tålmodighetsarbeid. Så gøy det blir med "fortgjort"-prosjekter nå.

litlokalen sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)Og wow for eit arbeid du har gjort m teppet. Det blei kjempelott!!!
Jepp, eg bør skaffe meg ein følger... I mellomtida kan du følge meg på facebook om du har konto der.

mathilde33 sa...

Nydelig teppe!

dilleDidi sa...

Teppet ble utrolig flott...litt av en jobb, men helt klart verdt jobben, ble kjempelekkert!
Fikk veldig lyst til å sette igang med eget jeg, men det får bli en stund til, har en stor bunke andre prosjekter i kø...
ha en strålende onsdagskveld!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Det vart kjempe nydelig! :) Så flink du er, og så fine farger!! :)
Aldri sei aldri ;) tihi!

Gratulere med eit flott teppe! :)

Godklem

Vera sa...

Det blei et skikkelig fint teppe! Den som kunne hekle...... jeg klarer bare noen fine/enkle heklekanter nå, resten husker jeg ikke... Skjønner godt at du vil ha små prosjekter nå, jeg har aldri tolmudighet til såstore prosjekter.

sjante sa...

Å du for et arbeide, og så utrolig flott det ble. DET hadde jeg aldri gidda... Du må ha tålmodighet til 1000

citten sa...

Har helt glemt å si det, men teppet ble nyyydelig!

Y`s design sa...

Heisann! Begynner å bli ei god stund siden du var innom bloggen min og la inn kommentar med noen spørsmål,jeg har ikke glemt deg.Men nå har jeg endelig funnet fram oppskriftsheftet der pulsvarmerene du spurte etter var i: DALEGARN tilbehør nr: 194
Noen ganger finner man på oppskriften etter hvert som en holder på med et håndarbeid,og andre ganger bruker jeg oppskrift. Har vanskelig for å følge HELT en oppskrift,det blir som regel med noen egne vrier på de. Men helt klart,jeg skal prøve å skjerpe meg med å henvise til oppskrifter der det er brukt. :-)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Yvonne

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin