Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 13. mai 2010

Sjekk vesken!!!



Denne vesken har snille, flinke og kreative Pandora sydd for meg på bestilling. Håper ikke jeg var en for vanskelig kunde. Inspirasjon kom fra en veske på Etsy, og jeg tegnet og forklarte på en svært amatørmessig måte hvordan jeg ville ha den. Pandora klarte det uten problemer. Fantastisk nydelig arbeid!

Veske med spesialplass til Mac Air'en, Iphonene og jobb mobilen. Videre en mappe til journaler, pennal og nøkkelhank!! Alt i nydelig tweedstoff med superkult smalstripet cord fór.

Tuuuusen takk!!






































Med fare for å virke litt rar så innrømmes det herved at fargen på vesken er valgt ut fra dark amathyst bilfargen min :o)

Perfect match.......





13 kommentarer:

Anka sa...

Heiiii:-D Dette er jo bare dødsstilig!!! Helt unikt, bare du som har:) For en god ide.

Håper du har hatt en fin fridag:-D

dilleDidi sa...

Den var kjempefin!
Ser både gjennomtenkt og gjennomført ut, i lekre farger :D
Takk for hilsen på bloggen min - ha en strålende helg!!

Jill sa...

Kjempeflott veske!
Håper du har sko som matcher vseken og bilen :-) :-) :-)
Ha en flotters helg og en god søttendes på mandag!

Kint@n sa...

Så fin! Greit når det matcher bilen da; -) God 17 mai til deg:-)

Nefertari sa...

wow så stilig *lyst på*. takk for koslig kommentar i bloggen min ;)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Visste ikke at Toyota hadde den farven i sortementet. Det er en av de vakretse farvene jeg kjenner, men må ærlig innrømme at ruter ikke er favoritten.
Er du sikker på at du vil bytte bort stol og utsikt. Du kan få en like bra utsikt tilbake, men ikke tilsvarende stol sjølom vi har en designstol i stua, pluss fire Arne Jacobsen stablestoler på "lager".
Fingrene mine er ikke alltid grønne- i dag er de hvite (pga maling av urteskiltene jeg fikk i fødselsdagsgave av Herren i huset... det ble sånn litt halvfabrikata fra hans hånd...)
Tenk på det...
Ha en flott 17. mai-feiring!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempe lekkert!! :) Liker fargene på væska og bilen, hehe :)

Ja, eg er så glad fordi 270 lapper snart er i boks. Må berre gøyme tråden bak på dei, litt arbeid det også. 60 stk gjenstår.. :) Gleder meg til å bli heilt ferdig med teppet :)

Ønsker deg og dine ei herlig 17 mai :) Godklem

helenes hus sa...

Så utrolig fin veske! Og utrolig fin bil. Jeg får en perlehvit slik en på tirsdag, og gleder meg veldig!
Ellers vil jeg bare takke for at du stikker innom hos meg, selv om bloggen min blir oppdatert med sørgelig ujevne mellomrom fortiden. :)

Eva Mari sa...

Har kommentert det inne på Sykroken før, - men det settet pandora laget er såå snasent!
Og jeg viul tillegge at mtp fargematching var det heeelt topp!

Og hvem ante det var såå fint i Bergen... Datteren min er der nettopp i dag ifm konsert (FotC), - det tikker stadig inn mobilbilder her..

Nydelig hjem og de to stolene ble MYE bedre, ja! :D

Klem fra Eva Mari :)

Saga sa...

Inspirerende blogg med fine bilder og hekleriene dine er nydelige!

Torilpia sa...

Så kul den er da .. herlig med match ifht bilfargen :o) Kjekt med en spesialtilpasset veske.

Håper du har fine mai-dager - stor klem fra Torilpia :o)

mimouna sa...

Så flott veskesett, og stilig at det matcher bilen. Gjennomført til fingerspissene! :o)

Anonym sa...

Så flott at du likte den, ikke surra innom bloggen før nå.

Pandora på sykroken

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin