Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 1. mai 2010

Før og etter bilde av stuen


Endelig er Peel stolen i hus. Jeg er veldig fornøyd! Vær så snill og si dere enige med meg, samboeren min savner stolen sin allerede......

Plutselig så jeg også hvor mye bøker som var stablet opp bak stolen, hehe. Det blir neste prosjekt, bokhyller!

FØR :



ETTER :



Nå skal jeg sette meg i yndlingsplassen i livet ved vinduet og hekle på mitt nye prosjekt (avslørt med et glass vin ALTFOR tidlig på formiddagen)


Her er en titt på prosjektet






Riktig god helg, alle som titter innom. Jeg kommer plutselig på besøk til DEG! :o)



15 kommentarer:

Litefrø sa...

Utrolig kule stoler!!!

sjeroks sa...

kjempe kule stoler, tror jeg må ønske meg en slik jeg også;)
Kos deg med vin du, det er jo helg:D

Nydelig hekle prosjekt du har, gleder meg til å se det ferdig:D

god helg til deg også

Ugla sa...

Jeg er veldig, veldig sjalu på den "kroken" din, både stolen og utsikten er lekker.

Utrolig fine farger du har valgt til heklinga.

Ha ei fortsatt fin helg.

Forresten Operaen i Oslo har Cosi fan tutte på plakaten neste sesong, jeg har planer om å gå :-)

Nyperosa sa...

Hallòen.

Skikkelig stilige stoler.
Synd for mannen din at
du har god smak ; )

Jeg bruker jysla lang
tid på å strikke mine
ting, og er flink til
å rekke opp, og opp igjen...
så stå på.

Og ps.: Du lager mye her
på bloggen din som også
jeg ønsker å lage : )

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Stilig sol :) hehe.

Åh, eg synest du er SÅÅ flink til å hekle! Herlighet, ferdig med enda eit teppe, og begynt på eit nytt?? :)
Eg holder framleis på med mitt første! Men veit du ka? :) No har eg fått hekla 240 lapper, så da gjenstår berre 30 stk :) So no ser eg enden eg også.. :) Gleder meg til å få det ferdig :) Skal bli godt!! :)
Stilig med runde lapper i stedenfor firkanta :) Har ikkje heilt bestemt meg for korleis neste teppe skal bli.. tihi. Må først få dette her ferdig :)

Vel, ønsker deg ein strålande dag :) nyt sola og stolen :)

Godklem til deg :)

citten sa...

Grattis med ny stol :)

Heklerundingene var jo kjempefine, herlige farger! Jeg liiiker lilla!

Kint@n sa...

Grattis med ny stol. Så veldig stilfult ut! Og for en fantastisk utsikt.. Litt misunnelig bare! c'',)

Bente sa...

Å for en herlig stol og plass du har !
Det så deiligt ut å sitte der og nyte utsikt og vin :)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Aldri tittet inn til deg før. For en flott utsikt og hvilken god smak.
Helt enig! Stolene er lekre og passer perfekt inn i stua!
Lykke til med godt valg! Er nok ikke alene om å ønske det.
Ha en fin kveld i go´stolen. Jeg kommer tilbake!

Ruth Sissel sa...

Nydelig usikt,vakkert rom,kule stoler,vinen smaker nok ekstra godt ;-) å heklingen går sikkert nesten av seg selv.

mimouna sa...

Peel har stått på ønskelisten min lenge! Er veldig glad i de skulpturelle Stokke-stolene.

Fine farger på hekletøyet ditt. Kos deg i kroken din du, og ha en god helg. :o)

dilleDidi sa...

Jeg har absolutt null peiling på interiør, men synes stolene var kjempekule likevel... :D

fargene til nye hekleprosjektet ditt er omtrent akkurat sånne jeg har lyst til å bruke til et sånt teppe til meg selv en gang også... ergo jeg likte fargene VELDIG godt ;)

Åpent hus sa...

hei du
dere har jo bare en herlig stue, da!
lys og luftig og med skjønn utsikt!
er Peel-stolene gode å sitte i?
ser jo sånn ut, da! :)

Hilsen Åpent hus

MITT FARGERIKE sa...

Fine fargar i hekle teppet, dette greier du. Stikk innom min blogg og sjå på mitt heklateppe. Har fleire ruter klar for utvidingar.

Pia sa...

De stolene er utrolig kule! Og for en utsikt dere har!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin