Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 31. mars 2010

Endelig fliser på kjøkkenet


Vi har snakket om det lenge, men det har liksom ikke blitt noe av. Jeg sliter jo også med å bestemme meg så jeg har vudert alle regnbuens farger og mønster. Havnet på kremhvite fliser med litt struktur, i tillegg til dekorfliser som jeg synes er råstilige. Ekte steiner, gir en flott 3d effekt. Skulle kanskje ha ryddet vekk påske vinen :o)






4 kommentarer:

Line sa...

Heisann, Cosi:0)
Flisene var rålekre, dette passa verkeleg godt inn til resten av kjøkkenet. Ellers ser eg at du er utruleg krestiv på handarbeidsfronten for tida...Desverre er eg ikkje utstyrt med sånne genar, men held no på med eit enkelt strikkeprosjekt. Fredrik har trua meg til å stikke eit panneband;0)
Ellers så har vi kosa oss med besøk ni i palmehelga, i morgon er det barnedåp og så jobb resten av påska.
Nyt påska, klem Line

moa sa...

hei cosi
..flisevalget ditt var sååå bra!
kunne ikke landet på et bedre valg, digget de.. Kombinasjonen av de kremhvite til stein mmmm..
gooood taste!
rydde bort vinen...? nope! ..den er jo med og gir kjøkkenet enda mer karakter, tjihi :0)
..ikke blitt lurt i det hele tatt..og du?
..kos deg videre i disse deilige fridagene.. moaklem

Anka sa...

Så fint det ble:) Har sett på disse flisene selv og syns den er kjempe tøffe. Dette skjønner jeg at du er fornøyd med. God påske til deg.

Torilpia sa...

Så flott det ble med de flisene - du har skikkelig god smak da :o)

Klem!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin