Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 5. mars 2010

Endelig fikk jeg viljen min!


Et lite interiør innlegg. Lenge siden sist!
Jeg har slitt vel og lenge med å få samboeren min til å bytte ut sin yndlingsstol. Ja, jeg vet det, jeg er skikkelig slem! Den slitte grå reclineren skal endelig ut! Inn kommer nok en Peel stol fra varier furniture. Jeg er lykkelig :o) Sambo'en har sittet i "min" Peel i en uke og har falt fullstendig for sittekomforten. Har et problem, da. Hvilken farge skal jeg velge?

Jeg får stole på damene på Berle Taburetten. De er skikkelig flinke, og kommer til å gi meg kvalifiserte råd.... Bestiller i morgen.

Ha en riktig god helg!





9 kommentarer:

Vibeke sa...

med EN GANG jeg leste tittelen på innlegget ditt inne på blogglista mi så visste jeg hva det dreide seg om!:) hurraaaaaaa, så herlig!!! nå gjenstår det bare at jeg får viljen min da cosi, vi har nemlig to store monstre av noen stoler i stua som roy eeeeelsker...gruff....

fin lørdag til deg vennen,
klem og kos

ps: her var det beinkaldt ute når vi våknet i dag men jammen meg så kommer solen snikende nå! sender noen stråler til deg :)

Torilpia sa...

Det blir nok kjempefint .. :o)

Blir spennende å se når den er kommet på plass .. :o)

Ha ei fortsatt god helg - klem!

ceciliegrut sa...

Heldiggrisen.. De stolene er jo bare knallfine! Og helt perfekte hos dere! :o)

Jill sa...

Peel er fantastisk vakker!!!
Ikke medlem av NiB jeg heller, og ja det synes på besøkstallene.
Jajaja, man kan ikke få alt!
På bildet under av den vinterhvite utsikten din ser du en rekke med naust helt til venstre i bildet...
Jeg ser nesten rett på dem, bor på samme side som deg, vi har Storholem imellom oss :-)

Anka sa...

Hei. Det er et mannefenomen det der med en gammel slitt reckliner, hehe. Men godt at den skal ut *fnis* Stølen du skal bestille er rå tøff. Jeg har prøvesitti en sånn før og ja, den var kjempe god! God natt:)

Anita S Home and Wine sa...

Hei hei.. :)
Tusen takk for koselig hilsen.
For en utsikt du har wao.. - ble nesten litt misunnelig her. Kunne fint sitte der og drikke italiensk rødvin jeg :). Italienske viner er mine favoritter helt klart. jo mer smak jo bedre - hmmm Amarone er jo heelt toppers. Utrolig mye fint håndarbeid du lager.
hilsen anita s

krinkelkroken sa...

Så herlig, stolen ser utrolig god ut!
Så mange flotte pulsvarmere du har heklet, tror jeg må forsøke meg på noen slike;)
Ta deg gjerne en tur i butikken, nå begynner det å bli kjørbart her også, heldigvis:)
Ha en fin helg!

moa sa...

hei hei cosi

å så deilig å få viljen sin...
det kan jeg like ♥
ønsker deg en superfin søndag -
moaklem ♥

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin