Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 20. februar 2010

Pulsvarmere .....igjen (beklager)


Det er altså så gøy å hekle disse pulsvarmerne fra Hobbyugla sin blogg (gratis oppskrift der). Liker de litt korte, så går det også fortere. Jeg har heklet de i tynn alpakka fra Sandnes, på pinne 3. Et par pulsarmere er gjort på en kveld. De skulle sikkert i  god husmorsånd vært dampet....

Ha en strålende helg videre!







7 kommentarer:

Torilpia sa...

Synes de er kjempefine jeg .. :o)

Ha en super lørdagskveld - klemmer!

Gro Anita sa...

Det var noen flotte pulsvarmere, fint heklet og nydelige farger

Dronning Maud sa...

De var lekre:)

Jill sa...

KJempefine sånne har jeg heklet oxo :-)
Jeg ser på utsikten din at vi er nesten naboer :-)
Ha en fin dag i solen og snøen!

Gamlå sa...

Heisann CosiFanTutta

Du imponerer meg med dine fine kreaksjoner innen hekle pinnen og det du tryller frem, hvem hadde trodd det, eg var sikker på at det bare var et bluss som kom, men det ser ut som du har funnet din hobby hylle, mektig imponert er jeg av deg:) ønsker deg og dine er riktig god helg. Klem fra Gamlå

Nostalgia sa...

Tuuusen takk for de nyyydelige pulsvantene og deilig såpe som kom i pakke i posten idag :-)

Ha en fin kveld !
klem, Nostalgia

pyngvild sa...

Kjempefine!
Og så fine de er sånn samlet med de fargenyansene! Ble inspirert nok til at jeg skal lage meg et par jeg også med litt av alpakkagarnet jeg har liggende. Takk for tips og ikke minst hekleinspirasjon!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin