Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 27. februar 2010

Noe annet enn pulsvarmere, endelig...?



Nope :o) Unnskyldningen er at det er fremdeles skikkelig kaldt i Bergen!
Utsikt fra stuevinduet under her sier sitt!

Pulsvarmerne fra boken "Virka muddar!" av Maria Gullberg. Heklet i Safirgarn fra Sparkjøp og heklekrok 3. Det går endel garn, da du tar med deg tråen som du ikke bruker over på andre siden (sikkert veldig forståelig! ;o)) Det gjør de tykke og stive.

Boken "Virka muddar!" inneholder 19 kreative pulsvarmere, noen er foreløpig for vanskelig for meg.

Håper ikke dere som kommer innom blir lei av meg og pulsvarmerene mine. Jeg har meldt meg ut av Norske interiør blogger og det merkes på besøkstallene desverre. NIB ønsker at 8 av 10 innlegg dreier seg om interiør, og jeg har jo blitt fått hekle dilla, så... :o)

Klem





5 kommentarer:

moa sa...

.. synes jo det er fint med pulsvantene dine jeg da :0)
og du avanserer jo stadig, flinke du!
..takk for go`ord fra deg Cosi -
sånt varmer i kulden og snømarerittet....
..fortsatt fin kveld
moaklem

Ellinor sa...

De er lekre :) Og varme :) Tusen takk for varmerne jeg fikk i posten i går

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Synest du er flink som lager alle desse flotte pulsvarmerne :) Og det er jo så fornuftig med sånt no i denne kulda? :)
Tusen takk for fine ord :) Blir alltid glad for ei helsing :) Håper du nyter søndagen i fulle drag med hekling eller eit kvart :)
Godklem til deg!

happy in pink sa...

TAKK cosi!!! likte utblåsningen din:)))
stor klem fra tara og mikael;)

Torilpia sa...

Kjempeflink har du blitt .. :o) Følger spent med jeg .. :o)

Nib har jeg ikke engang vurdert å melde meg inn i .. var jo bare bråk med det nettstedet .. slik jeg husker det i alle fall .. så om jeg finner på å lage en interiørblogg en eller annen gang - noe som er veldig usannsynlig - så orker jeg fortsatt ikke å ha noe med nib å gjøre .. :o)

Jeg henger med her allikevel jeg da .. og liker det jeg ser og leser .. :o)

Ha en flott ukeslutt - klemmer!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin