Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 19. desember 2009

Hobbyuglas hule



Må få reklamere for hobbyuglas hule. Fantastisk produktiv og flink dame. I tillegg legger hun ut mye selvkomponerte oppskrifter. Perfekt for en amatør hekler.
Tusen takk Hobbyugla!

Heklet pulsvarmere, pung og pannebånd etter oppskrift og inspirasjon fra hobbyugla.



6 kommentarer:

mali-mo sa...

Hekling er kjekt, jeg er jo ingen racer (ennå),men har kastet meg på sopphekling. ISIPISI!!!

Svinger innomi natten for å ønske god søndag i all snøen ;)

Ugla sa...

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding på en ellers så kjip søndag (er blitt syk, typisk det midt i julestria :-)
Pulsvarmerne dine ble kjempelekre, hvilket garn har du brukt?
Ha en fortsatt fin søndag!

Rita sa...

Takk for besøket i bloggen min. Så koselig at du likte luene jeg har heklet. Jeg har brukt Eskimo garn.
Har du oppskrift på den fine pungen du har heklet? Jeg har en slik lås liggende og pungen din var jo bare så søt.

Gamlå sa...

Ønsker deg en Riktig God Jul

Klem fra Gamlå

Tanja sa...

Disse likte jeg skikkelig godt! Takk for titten, og kos deg videre med alle hekleprosjekter.

Gro Anita sa...

For et nydeligt sett :)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin