Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 30. november 2009

Copy-cat




Jeg kjøpte de flotte turkise pulsvarmere i nettbutikken til Hverdagskos.com, og hermet etter beste evne. Det gikk sånn passelig :o) Jeg skal prøve igjen! Kanskje jeg må kjøpe meg et par til i en annen variant, det er utrolig mange flotte pulsvarmere i nettbutikken. Anbefales!
Takk, håper det er greit at jeg bruker deg som inspirasjonen, hverdagskos?
Heklet med tynn Alpakka og Puddel fra Drops. Pinne 2,5






Inspirasjon til denne halsen fant jeg hos flinke, kreative og flittige Livet er heeerlig. Tok oppskriften på feelingen etter bildet (med hjelp av mamma). Det er nok det første jeg har strikket, etter den ene tøffelen jeg fikk ferdig i 7. klasse, hehe. Fikk blod på tann og strikket et par pulsvarmere også.

3 kommentarer:

Anka sa...

Heiiiiiiiiii! Så koselig å høre fra deg da. Ja, den halsen ja... *kremt, kremt* den er så godt som ferdig... menkan ikke si jeg er så fornøyd. Er ikke helt bloggverdig;) Men så snillt av deg som spør. Pulsvantene ble kjempe fine. Flinka;)

Vibeke sa...

så kooooooooooooooooselig å ha deg og sola di på besøk inne hos meg!:)

ikke noe problem med forsinkelser av postlegging, gøy å ha noe å glede seg til vet du :)

hørtes deilig ut med ferie, tipper på at det var godt!

varm klem

Y`s design sa...

Dyktig du er..kjempeflotte ting du har hekla og strikka.
Ha en fortsatt fin uke!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin