Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 8. oktober 2009

Rituell hekling...








Titter innom for å innrømme at det er hakk i plata her. Har låst meg i hekling av små, fargerike kurver, med heller usikker anvendelsesmuligheter. Vet ikke hva annet jeg skal bruke dette litt ekle akylgarnet til :o).
Her er et lite utvalg. Hjelp! Jeg trenger hekleideer!!
Har hygget meg med en rundtur i blogglisten min....dere er imponerende flittige og inspirerende damer! Jeg har litt å ta igjen......




17 kommentarer:

Duften av erteblomster sa...

HEI

SÅ koselig med liv her inne! Skulle akkurat til å slå av pc'n for å krype til køys så ser jeg jammen meg at cosivennen er øverst på blogglista mi...jippiiii :)

Her er et litt "frekt" hekletips
http://www.mamma.no/content/stripete-pulsvarmere
ønsker meg nemlig akkurat makne til disse og jeg kan ikke hekle...snufs...hi-hi..

Nattaklemmer

PS: Nå kommer jeg til å sovne med et smil om munnen for det var så kjempekoselig med et innlegg her inne hos deg, savnet deg masse!

Line sa...

Heisann Cosi:0)
Så koseleg med eit lite livsteikn frå deg min venn.
Kjempesøte småkorger du heklar, og dei har jo eit hav av anvnedelsesmuligheiter!!
Ellers er no ikkje sånt handarbeid mi sterke side, så eg har nok desverre ikkje nokon tips å kome med her....
Ynskjer deg ei strålande helg, klem

Gamlå sa...

Gamlå, ja hu bøye seg i støvet!!!

Hvem hadde trodd at hu CosiFan Tutta hadde hevet seg på den kultureller veien innen garnet sin uendelige kreative vei:). Er så imponert at jeg ikke bare er målløs, MEN skrive løs.........les. DU er flink, flink flink.

klem fra Gamlå

Jorunn's hobby sa...

Kurver kan jo brukes til så mangt de, og fine var de.
Når det gjelder hekleideer så er det bare å bruke fantasien! Hos meg har det tatt helt av det der med å finne på nye ting å hekle, hi...hi...

Sylke sa...

Dine kurver er fine og fargerike, og veldig anvendelige!
I disse tider kan det kanskje være greit å hekle et skjerf også? Det holder jeg på med akkurat nå! Jeg bruker et enkelt mønster, da slipper jeg å tenke så mye... :)

Jorunn's hobby sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
Jeg bruker sjelden mønster ja...
Inspirasjonen må få løpe fritt!

Turid sa...

Hei, koselig at du har vært innom bloggen min og takk for hyggelig kommentar. For et herlig navn du har på bloggen din. Og du er jo litt som meg, blir litt hekta på å hekle en sak. Disse er jo fine på en baderomshylle til å legge fra seg en ring eller noen småting. Julegaver ;-)

Ingrid's strikkeri sa...

Artig blogg og lesing hos deg;)
Jeg har lenket deg til siden for å kunne følge med;)
KURVENE er herlig og fargerike
Og takk ja for hyggelig hilsen fra deg.
Ha en heklefin søndag OG TAKK FOR TITTEN;)

Magny sa...

ja hva skal du hekle ,- blomster, kanskje?
bloggtreff må til her vest igjen, men tror det må bli på nyåret,- enig? så kunne detvært greit å hatt det på samme sted som sist...
klem og god søndag videre...

Hanne-Rita sa...

Hei Cosi!
Hyggelig at du var innom bloggen min..
Jeg kan strikke,men ser nå at jeg MÅ lære meg å hekle!
Tar det etter jul, nå har jeg evig nok å strikke ferdig,om jeg ikke skal få flere fristelser med hekleprosjekt :)
Ha en fin søndag!

Sylke sa...

Hei igjen, og takk for koselig kommentar i bloggen min! Har nå lenket til din side for å følge med på heklingen din :)
Når skjerfet mitt er ferdig, skal jeg legge ut bilde på bloggen min. Men det tar nok tid, hekler ikke så fort som deg... ;)

Bodil sa...

Likte godt korgene du har hekla. Kan jo brukast til litt av kvart desse!

Jette sa...

Hei og takk for kommentar på bloggen min! Koselig hvis du vil strikke sokkene, og da må du legge igjen link med bilde! Morsomt å se :-)

Skulle gjerne heklet litt mer jeg også, men det blir mest små brikker og duker jeg finner på da, og det er litt "gammeldags", selv for meg. Syns de små kurvene var morsomme - fine til småting, kanskje for å sortere småtteri i en skuff også?

happy in pink sa...

åj...ja her blir det heklet flittig ser jeg:O) de var jo kjempesøte!!!

hehe...klipping, ja... det går litt bedre nå, men det er bare en person i hele verden som får lov, og det er Ingrid, en som jobber på skolen:) hun har aldri klippet hår før i hele sitt liv, så derfor blir sveisen litt spesiell av og til...men gutten er jo ganske spesiell han også, så det syns jeg er helt topp!!! de begynte med en "timer" som de stilte inn på 2 minutter...når den ringte så var klippingen over!!! så økte de til 4 minutter...og nå trenger de ikke klokke i det hele tatt:))) men han klarer jo ikke sitte rolig...sitter foroverbøyd og bakoverbøyd og i det hele tatt, men jeg syns han er flink...ja, de er flinke begge to:)))
priser meg lykkelig over de som jobber med ham...de er fantastiske mennesker alle sammen...!!!

vel...det var mitt autismevennlige frisørtips:)
takk for koselig hilsen;) ha en strålende dag...stor klem fra tara:)

Duften av erteblomster sa...

er bare innom for å purre på musikk...fnis

varm og god klem til deg min venn :)

Y`s design sa...

Kjempestilige kurver i flotte farger.Kjekt å ha noen småprosjekter å pusle med. Takker så mye for titten innom bloggen min og koselig komentar. Legger deg også til lista mi over blogger jeg ser innom,skal bli spennende å følge med hva du lager etter hvert. Ha ei fortsatt fin og kreativ uke.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei kjære deg,
så flink og produktiv du er!
Håper å se deg på bloggetreff igjen!
Da kan jeg ta med et hefte fullt av gøye hekleideer du kan se på :o)
For mere info butikkofelia.blogspot.com.
Kjerstiklem

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin