Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 31. oktober 2009

One down - one too go






Disse recliner-gråtassene er jeg ganske ivrig etter å bli kvitt. De har desverre den positive egenskapen at de er gode å sitte i. Av den grunn holder samboern på de til jeg finner et like godt alternativ. Det sliter jeg litt med. Jeg har introdusert han for mange alternativer til recliner, men, neida....

Nå har vi heldigvis kvittet oss med den ene. Den er erstattet med nyinnkjøpte kurver som er stappfulle av garn, bøker og magasiner. Hurra, one down.....one too go....






(Psst : Vibeke, ser du noe du liker i kurven?)

9 kommentarer:

Vibeke sa...

å jaaaaa, de la jeg merke til med EN gang skal jeg si deg, nydelige!!! du er så flink :)

har samme "problem" som deg ang. reclinere...vil ha de ut!!!! men finner ikke noe erstatning som faller i smak hos min bedre halvdel :(

nå kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde skrevet til deg ang. sidemenyen, den er ikke her nå heller...hva er det som gjør det da!???

kos og klem

moa sa...

halloen cosi -
Så hyggelig og høre fra deg!
Fine bilder du byr på - du har så fine farger - like that :0)
nei, dessverre - sidemenyen din er helt tom...Hva har du gjort..?
klemmer fra meg som synes at det var veldig hyggelig at du liker bloggens utvikling...

Anka sa...

Heeeei! Er det ikke godt å få ut det man ikke liker sååå godt?! Håper du finner et alternativ som blir godtatt da:) Har lært meg å hekkle selv nå og første prosjekt er en hals:) Skal se om resultatet kan legges ut når det blir ferdig. Ønsker deg en god start på uka.

Vibeke sa...

NYTER musikken min venn! er så herlig med sidemenyen på plass her igjen, me like :)

klem

moa sa...

tjoho cosi..
der var sidemenyen på plass igjen!
så bra...fikk du teknisk assistanse, eller fixet du det selv..?
..og du er fortsatt i heklemodus..?
åpner du snart cosis hekle shop?
..du må jo tenke på oss stakkars som ikke blir helt venner med heklenålen ( dvs. meg & erteblomsten)..eller så får du ta et heklekurs med oss, kanskje...et meget pedagosgisk-slow-kurs...
hihi..moaklem

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei kjære deg,
morsomt at du nevnte cosi-kaffen.
Har nemlig tenkt å nevne den for deg :o)
Ellers må jeg si deg at jeg er en skikkelig "pysekaffedrikker".
Dvs.at jeg alltid blander den ut med melk,vaniljesaus,sukker,kanel m.m.
Så jeg er helt sikker på at du også kan bli superfornøyd med en Citiz!
Og så må jeg bare spørre,hva er det for noe nydelig du har i kurven din?
Kjerstiklem

Fin i Formen - Margrethe sa...

Hei og tusen takk for veldig koselig kommentar! Fin blogg du har. Ser du lager mye vakkert heklet!
ha en fin helg!

happy in pink sa...

ja jeg skjønner recliner problematikken...heldigvis lenge siden jeg fikk kastet dem ut...puhh...aldri igjen sier jeg bare;) jeg skjønner meg ikke så mye på hekling og sånn, men farger derimot...og de fargene jeg ser oppi kurven din er bare helt vidunderlig fantastiske:O)))))

ja Mikael er blitt en kløpper på å si unnskyld...de er 5 barn på avdelingen hans på skolen...og de har så klart sterk påvirkningskraft på hverandre;) så nå går de rundt og sier unnskyld til hverandre dagen lang...det er visst på vei til å gå litt for langt...hehe...jeg syns fremdeles det er ganske skjønt da!!!

ha en strålende ny uke...klem tara:)

Livet er heeerlig sa...

Heihei Cosi!
Er så utrolig treg på å svare :)
Utrolig mye fint du har lagd da, skikkelig produktiv den siste tider gitt :)
Nydelige heklede kurver, har gitt opp etter noen runder hehe.
Så flink du er som har strikket Thermis etter bare å se på bilder, flinkis :)
Kan jeg spørre deg hvilket garn du har brukt på bestemorsrutene dine? EEEEEEELSKER fargene, kanskje jeg må herme... savner å hekle bestemorsruter, så kanskje jeg har et prosjekt etter jul :)
Gleder meg til et evt neste treff, hadde vært fint til våren...
Ha en fortreffelig kveld
*Siv*

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin