Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 30. august 2009

Jeg løper etter livet og grytekluter :o)


Ferien er over, nå er rotteracet i gang og jeg henger etter livet som et slips :o)

Da er det godt å ha hekling som en beroligende sysselsetting, som får tankene til å flyte og kroppen til å finne roen. Spesielt tilfredstillende er det jo når noe blir ferdig.

Grytekluter er perfekte prosjekter for en stresset hekle amatør. Fort gjort og ukomplisert. De runde har jeg laget i to lag slik at de blir tette. De turkise venter på bakside, og er foreløpig kun til pynt. Garn Mandarin og Funny fra Sandnes, pinne 3

 

Den "greien" under her skulle bli en lue, men passet bedre til remediene mine på badet. Garn Boston fra Schachenmayr, pinne 8. 




10 kommentarer:

Daisys home sa...

Så masse fine ting du får laget.Skjønner at dette må være en fin måte og avstresse på,klem

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
så koselig å lese noen ord fra deg!
Godt å koble av med noe kjekt.
Synes du er veldig flink til å kalle deg en amatør på hekling!
Husker jeg heklet grytekluter i noe som kalles vaffelmønster.
Veldig gøy,og så ble de ekstra tykke med det mønsteret.
Kjerstiklem

Huset på Planen sa...

Så fine ting du lager! Jeg beundrer alle som er flinke med håndarbeid - selv er jeg en katastrofe med slikt.

hvorfor ikke... sa...

Flink du er i farta;)
Den til remediene på badet var morsom! God arbeidsuke til deg!

Line sa...

Så flink du er Cosi:0)
Flotte gryteklutar og den til remediane på badet var kjempeflott.
Kjekt at du er tilbake!!
ha ein fin dag og stress no ikkje altfor mykje...
Klem

happy in pink sa...

heisann...
det er nesten så jeg får lyst til å begynne å hekle selv...og da hadde ikke verden stått til påske, det skal jeg love deg;)

du har helt rett i kommentaren din...det er litt for mye action av og til med disse autistene;) han min finner på ting hele, hele tiden...i løpet av sommeren har han utviklet enda mer tvangs også (hadde nok fra før syns nå jeg da)...det kan f.eks. ta nesten en halvtime fra yttergangen og ut i bilen når vi skal på skolen om morran...så det er ikke alltid han får Dora-merket sitt, som han får hvis han rekker skolen til halv 9;))) ( 10 dora-merker betyr en belønning)

koselig å høre fra deg...du får henge i stroppen videre;)

klem tara...

Bea sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Klart du kan "samle" på meg :D

Du lagar mykje flott sjølv, eg kjem til å følge med framover (sjølv om eg ikkje er så flink å legge at kommentar *flau*)

Ha ein fin dag!

Moderne Retro sa...

Flink du er. Og så legger jeg merke til at du tar igjen fargene fra interiøret. Stilig.

Takker også for herlig tilbakemelding inne hos meg. Tusen takk, slikt varmer. :)

Anka sa...

Jøss, fått helt dilla du:-D Her på Kløfta er hverdagen også tilbake og jeg syns dagene går så fort! Men skal bli godt med helg da. Kos deg i helgen. Kos.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Er da ikkje amatør dette her! Så flotte grytekluter da :) einaste eg kan hekle er desse bestemorsrutene.. åh.. dei er det lenge siden eg har tatt i. :) Kanskje på tide å ta ei økt igjen:)
Håper du har det bra :) godklem

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin