Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 11. juli 2009

Joda, jeg vet det er sommer :o)


....men sånne sjal og luer er så lette å hekle for en nybegynner som meg. Det tar ikke så lang tid heller. Oppskriften på sjalet er hentet fra boken Trendy hekling, Jeanette Skarpmo. Luen er tatt på feelingen og er skikkelig vid sånn at jeg får hestehalen inni :o)  Ikke helt min stil med sjal og hekle-lue, egentlig bør jeg finne en bestemor å gi det til, men det er noe litt annerledes når det er laget selv :o)

Garn Sandnes Soft Mohair, heklepinne 7



For å se feil og mangler - trykk på bildet :o)


7 kommentarer:

moa sa...

halloen cosi -
så flink du er - stum av beundring,jeg...
kan vel hekle luer, selv om det er sommer...
har nettopp kommet hjem fra mallorca, og der ble det jo litt vin hver dag...fått en storfavoritt..mmmm!!! smakt på:Castillo De Liria - valencia????
mmmm..sier jeg bare!!! kjøpte med meg flere flasker hjem, 3 euro på super`n...sånt liker vi :0)
...fortsatt fin lørdag - moaklem

happy in pink sa...

så utrolig flink du er til å hekle, da!!:))
nydelige ting du lager:)

å strikke luer og skjerf om sommeren er jo greit det...da er du jo klar når høsten kommer;)

kos deg videre!!!
klem tara

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

ser ingen feil og mangler jeg :)
SÅÅÅÅÅ flink du er, er dødsimponert!!!

kirkeprogrammet er ferdig designet men blir ikke trykket før i begynnelsen av august, blir fine. skal ikke ha salmesang bare soloer av saksofonisten, er knallfornøyd med det :)

når begynner du på ferien vennen?

prøvde å komme inn på linken til siden din her om dagen men kom ikke inn, er det normalt? spent på om du har gjort noe med layouten der inne....

håper spilleren din dukker opp igjen her inne, savner musikken jeg vet du!

klemmer

Daisys home sa...

Flink du er,som fortsetter med det ene etter det andre hekleprosjektet!Kos deg videre og nyt sommern,klem

Anka sa...

Heisann. Ja, det er litt noen år mellom oss, hehe. Men gøy å høre du er fra disse trakter:) Kom tilbake fra en uke i Parga i dag. Hadde det så fint men godt å komme hjem. Her er det ikke så varmt så kunne trenge et hekklesjal, hehe:) Hekkledilla fortsatt ser jeg. Koselig det da for det blir jo så fint!

hvorfor ikke... sa...

Hei Cosi:)
Hekling er perfekt sommerhobby, syntes hekling er skikkelig sommerlig, jeg!-kanskje ikke fullt så sommerlig med lue, hehe! Men sjal til kalde sommerkvelder, ja det er bra å ha.

Fortsatt god sommer til deg:)
Sommerregnsmil fra Torunn

ralfefarfars paradis sa...

For å se feil og mangler trykk på bildet- haha- den var god du;) Det ser nå veldig flott ut på avstand det du har laget- tipper det samme gjelder på nært hold. Nå er jeg den stolte eier av hele tre heklebøker- så da bør jeg vel finne frem heklekroken;) Må tenke litt til- også må jeg jo ha noe garn som passer..har litt lyst til å prøve meg på et klesplagg- en enkel topp eller noe;)
Ha en fin dag!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin