Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 5. juni 2009

Hekle-guri er tilbake - dette skulle Gamlå sett






Nå er eksamenskjøret over så nå er jeg på blogge-banen igjen :o) Gleder med til en runde hos dere blogge-damer. Håper jeg fremdeles er velkommen. Heklingen har gått meg til hjernen. Har kjøpt haugevis av heklebøker, og har garn helt til neste år. Kjempegøy!



25 kommentarer:

Duften av erteblomster sa...

Cosi is back!!!!!!!!!!!!!:)
Gud så heeeeeerlig, nå ble jeg GLAD altså :)
SELVFØLGELIG er du velkommen kjære vennen, eller må jeg kalle deg hekle-guri nå!?
Her er det vin og blogging på meg mens den kommende ektemannen i huset har Elvis på FULL guffe.....
Hadde presten på besøk på onsdag, kjempetrivelig type...Roy likte han veldig godt også. Slipper å ha salmer, blir bare saksofonspilling-er såååå fornøyd med det :)
I morgen er det bloggtreff, tror ikke det blir flere enn 10 men spennende blir det uansett!
Nei vet du NÅ ble jeg SÅÅÅÅ innmari glad for jeg har savnet deg her inne , skåler for comebacket ditt- skål!!!
Er dyktig imponert over hekleferdighetene dine, si ifra når du tar opp bestillinger....jeg så et knallfint hekleteppe her om dagen skjønner du....fnis


Happyklemmer
Vibeke :)

Smineset sa...

Hei igjen! Hekling ja, det har jeg også begynt med... Tips meg gjerne om flotte ting du finner i bøkene... Så langt begrenser jeg meg nemlig til bestemorlapper.

Ha en super fredagskveld! ;-)

ralfefarfars paradis sa...

Takk for hilsen...det er ikke jeg som har laget teppet altså..men skulle gjerne vært så flink...har lyst til å hekle litt mer etterhvert..må bare få unna endelting..mye fint inne på drops sine sider...
Ha en fin helg!

moa sa...

hei cosi -
så hyggelig å ha deg tilbake!
og gratulerer med overstått examen..nå kan du hekle, blogge, drikke vin og lese skjønnlitteratur - herlig!!
ha en fin fredagskveld, vi snakkes!

moaklem

Moderne Retro sa...

Har fulgt bloggen din (også før jeg selv begynte å blogge), og det var kjekt å se at du er aktiv igjen.
Ønsker deg en fin helg. :)

Nostalgia sa...

Velkommen tilbake ! Håper alt har gått bra med eksamene dine :-)

Heklong er gøy, forstår godt at du har fått dilla ;-D

Klem, Nostalgia

Camilla sa...

Se her ja! Her kan jeg kanskje lære å hekle!!! Supert!!!!Velkommen tilbake!

camilla

Maliva`s verden sa...

Hei..velkommen i klubben.Hekling er gøy..Godt å ha deg tilbake igjen...natti natt.Klem fra Maliva

Duften av erteblomster sa...

God morgen :)

Nå er det bare litt pønting som står igjen så drar jeg på treffet. Skal innom Norway Design og kjøpe konvolutter til invitasjonene og så rekker jeg litt aleneskravling med movennen først også.
Har kikket på siden din for "lenge" siden og har glemt å gi deg tilbakemelding, tar den over mail jeg.
Nå må jeg spørre igjen: er sideelementene dine borte her!? Får ikke opp noen ting jo...........
Hadde vært koselig om Gamlå dukket opp igjen.....håper at hun bare har en pause, at hun ikke har sluttet!
Ligger en liten velkomsthilsen til deg inne hos meg, slike happenings må jo "feires" :)

Nyt lørdagen,
klemmer Vibeke.

ceciliegrut sa...

Fytti katta du er god!

Kjempekos at du er tilbake :o) Ha en strålende helg, her sikker faktisk sola bittelitt. Håper det holder seg slik..

Lyst på livet sa...

Gleder meg STORT til å følge med på heklingen din!!

Klem

Ida sa...

Vel overstått med eksamenskjøret! ;)
En herlig følelse å være ferdig, tenker jeg.
Du er mer enn velkommen.
Det er Gamlå også, om hun vil.
Den heklebasillen er nok ikke det verste du kan bli "smittet" av.... ;)
Kos deg videre og ha fine junidager.
Klem.

happy in pink sa...

hjertelig velkommen tilbake:)))
hekling ser fryktelig koselig ut...er det teppe du holder på med eller???

her blir vi holdt i full aktivitet med trampoline, baller og diverse kameraer... heldigvis er været nogenlunde...for gutten går jo nesten naken, som vanlig;)))

kos deg i helga med heklingen din:))) klem fra tara...

Huset på Planen sa...

Hei Cosi. Jeg har også fulgt bloggen din en stund, også før jeg begynte å blogge selv. Nå skal jeg fortsette å lese her inne, jeg liker stilen din veldig godt.

Strikkelines sa...

der va du jo:) koselig...ha sjekka innom men uten hell....flotte heklerier...strever med et bestemor rute teppe te jr..i alle farger...men har et på lur til meg sjøl innimellom..ha en fin søndag

Anka sa...

Hei hei hei! Long time no see, hi, hi. Godt å ha deg "tilbake" Gratulerer med yrkestittelsen: familieterapeut:-D Man kan jo ikke rekke alt når man er student, hehe. Har hvert innom mange ganger og endelig er du tilbake:) Selv har jeg hvert litt av og på. Men gurimalla... Mulig jeg er en smuuule treg, men har jeg vunnet?!?

Daisys home sa...

Så morro at du er back igjen!Har savnet de koselige innlegga dine skjønner du.Ligger jo på blogglisten min fremdeles.Håper at du nå får litt tid til å ta opp bloggingen igjen da,og ikke bare hekler..hi..hi..Sikkert morro det da,men jeg har IKKE tålmod til å sitte med noen form for håndarbeid!Og ikke minst alle de gode vintipsene du har,gleder meg!klem

Huset på Planen sa...

Hei Cosi. Hytte på deg også? Jeg begynner å bli erfaren nå - vi er på andre prosjektet på under ett år. Bare spør hvis du lurer på noe - kanskje jeg kan gi noen råd?

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Nattaklem fra meg til deg kjære venn :)

rod i hob sa...

VELKOMMEN TILBAKE :-)
Gamlå ja... Eg og savne na.. Kjenne na dessverre ikkje personlig -men de trur eg PRINSESSE ELIN jere??? Hadde våre veldig kjekt om hu kom tebage igjen... :-)

Nyt dagen Cosi!!

PS -Flinke du e blitt te å hekla! Sku ønska eg og kunne....!

Gamlå sa...

Et røyk fritt pust fra gamlå:), og ser ikkje Gamlå at hu Cosi har heve seg på heklingå!!! Du e nå bare flinke du. Håper det har godt bra med deg og eksamenen?! Godt å ha deg tilbake her da det ikke er det samme uten:)

Stor klem fra Gamlå

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Gamlå og Cosi er tilbake, kan man ønske seg mere!:)

Klemmer

Ingunn sa...

Så fin blogg du har.

Hit kommer jeg igjen.

Ingunn :)

moa sa...

hei,hei cosi -
så koselig å høre fra deg!
er det en veske/ nett du har heklet på det øverste lille bildet...? den var jo bare skjønn..
du må komme inn igjen på bloggen og se mitt mesterverk, jeg er stolt som en hane...tjihi!
jeg har ikke heklet selv, kjøpt på salg....
moaklemmer

Katrine K sa...

Flotte hekleprosjekter!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin