Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 5. april 2009

Sjekk COSI!!



For å se alle feilene, trykk på bildet

Egentlig skulle det bli en bestemorsrute, men hekletøyet krøllet seg sånn at det til slutt ble en lue. Dessuten kan jeg ikke legge av, eller identifisere når en runde er over! De som kjenner Cosi skjønner at dette er veldig stort :o) For et trenet øye så er det fryktelig mye feil og mangler, men jeg er stolt som en hane! Jeg fikk inspirasjon fra Krinkelkroken som anbefalte videoen under. Dette var kjempegøy! Det begynte med pauseaktivitet mellom lesing og oppgaveskriving. Nå er det oppgaveskriving som er pauseaktivitet mellom hekleøktene, thihi


5 kommentarer:

moa sa...

god kveld, kjære cosi -
..og gratulerer med ny lue, "bestemor-rute - lue", i eget design..herlig - herlig!!!
jasså du er stolt som en hane..(jaja, vi er jo i påsketider, så..hihi..) Den var kjempefin, og helt unik, akkurat som deg:0)
flink jente har du vært!
...kos deg videre med oppgaveskrivingen...moaklem

Duften av erteblomster sa...

Jeg er rett og slett STUM Cosi!!!!!!!!...........................................................................................................
Jeg har prøvd meg på hekling og det "klaffet" ikke for meg og det skal nok MYE mere enn en video til før jeg får dreisen på det....fnis

På onsdag skal jeg på Illums for å skrive ønskeliste til bryllupet :o)Finner ikke igjen mailen med navnet på vinglassene så jeg håper du gidder å gi meg navnet en gang til på den typen som dekket flest viner og som var overkommelig i pris....Hender at ryddingen inne på mailen min blir litt vel grundig....er ordensmenneske der og jeg....fnis :o)

Klemmer og enda flere klemmer,
Vibeke

Line sa...

Kjempeflott Cosi:0)
Eg er i alle fall mektig imponert og du har all grunn til å vere stolt som ein hane!!
Håpar du har det bra, min venn....
Ynskjer deg ei riktig, riktig god påske!!
Klem

Nostalgia sa...

Slitan ! ser ut som omdu har taket på det :-) Det neste blir vel bestemorsruter og slumreteppe ?

Klem, Nostalgia

hvorfor ikke... sa...

Kjempekul lue!!!
Du har all grunn til å være stolt som en hane! - for sånne luer er sååå kule;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin