Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 5. april 2009

365 konkurranse




Tusen, tusen takk kjære, kjære Torilpia :o) Utrolig kjekt å pakke opp forundringspakken fra Torilpia. Såpe, påskehare (som har fått hedersplassen), lebepomade, servietter, glassengel, kjøleskapsmagnet med den treffende teksten "Livet er for kort til å drikke dårlig vin" ;o) og nyydelig kort. You made my day, Torilpia :o)

Nå er det din tur til å pakke opp noe fra meg, innen 365 dager. De 3 første som legger igjen en kommentar er de heldige!


9 kommentarer:

Ellinor sa...

Så koselig med forundringspakke da :) God påske til deg og dine :)

Nostalgia sa...

Så artig ! Herlig forundringspakke du har fått !
Jeg elsker konkurranser :-)

Ønsker deg en herlig påskeuke !

Klem, Nostalgia

Anka sa...

Så fin gave du har fått da:) I sesongens farge også nå som vi skal dytte i oss appelsiner, godis og egg:) Klarer det fint jeg, hihi. Lue i forrige innlegg ble kjempe fin da! Riktig god palmesøndag.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så koslig :) Ønsker deg ei herlig påske! Godklem

Nyperota sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fama sa...

Du er heldig. Fin gave. Så mye fint du lager!

Hilsen Fama

Hanne sa...

Heisann! Jeg dumpet tilfeldigvis inn på bloggen din i går, og gjett om jeg falt for den!
Jeg ble så glad da jeg fant både Peel-stolen og Enigmaen sammen i leiligheten din, de står nemlig begge på min ønskeliste når huset vårt etter hvert blir ferdig! Hadde tenkt meg en grå-aktig Peel, men falt pladask for din! Husker du farger og nummer? Den er i stoff, er den ikke? Er du fornøyd? Jeg synes den er fantastisk god å sitte i nemlig, selv om jeg bare har sittet i Peel Club. Blir superglad for en tilbakemelding!
Håper du oppdaterer igjen snart :) Ha en fin kveld

ralfefarfars paradis sa...

Hei, hei!
Ser det er en stund siden du har skrevet noe her..men slenger inn en kommentar for det. Nydelig musikk du hadde på siden din- går mye i klassisk her også..
Ha en fin helg!!

disa sa...

情趣用品,情趣,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin