Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 1. mars 2009

Tusen takk kjære hemmelige venn






En flott kurv med jordbær-te (NAM), sukker til caffelatten og sist men ikke minst skikkelig mørk nydelig sjokolade! (NAM, NAM) Helt perfekt! Sant det går ikke 'an å se at sjokoladen er spist opp? Jeg har brettet papiret fint sammen :o) Klarte ikke å styre meg før jeg tok bilde

Tusen takk, hemmelige venn. Blir veldig glad hvis du forteller hvem du er. Vi skulle kanskje ikke det???



2 kommentarer:

ceciliegrut sa...

Flott gave! Fikk veeeldig lyst på den sjokoladen akkurat nå :o)

Nei, kjøkkenet må nok vente litt, han var ikke helt klar allikevel han mannen min :o) typisk!

Og skolen ja.. de på Nav syns ikke kreative yrker er lurt å "gi bort" Det er visst så mange som har lyst på de, jeg blir helt matt. Men jeg har søkt meg inn på det som finnes her på høyskolen, så får jeg se om jeg har flaks og kommer inn på noe. Lærerskolen og Barnevernsped. Det er for all del gode yrkesvalg, men bare ikke førstvalgene mine.

Håper du har det bra. Nå skal jeg lete litt i kjøkkenskapene etter en sjokoladebit :o)

(om jeg finner noe da)

Monika sa...

Hei du
Hyggelig at gaven falt i smak
God helg
Smil fra monika

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin