Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 29. mars 2009

Mønsterjakt




Titter innom etter en mønsterjakt i huset.
Tepper, puter, bilder, blomster og blomstervaser, sofa, stoler og en rødløk :o)
Fine mønster og farger, synes jeg. Jeg er ikke så flittig for tiden, men titter innom endel blogger på blogglisten min innimellom. Kommer sterkere tilbake etter påske
Ha en fin søndag

11 kommentarer:

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Herlig mønsterjakt :o)
Koselig med et innlegg her inne igjen!

Håper du tar deg noen "pust i bakken" innimellom alt opplegget ditt Cosi....

Klemmer fra bruden :o)

moa sa...

hei cosi -
for en jakt..herlige mønster du ser etter...
ser du hadde lagt ut en "test", og jeg tenkte da med engang "fest", tjihi..
Håper alt er bra med deg, og det var nå veldig hyggelig med et innlegg herifra igjen!
moaklem

Ida sa...

Fine farger og strukturer.
Kos deg, så blogges vi.
Ha fine dager så lenge.
Klem.

rod i hob sa...

Fine farger og fin kollasj!!

hvorfor ikke... sa...

Hærlig jakt;)
God påske til deg...bare en uke igjen nå....

Anka sa...

Heiiii! Fine mønstere og ikke minst farger. Håper alt er vel og bra med deg. Riktig god helg og god påske:)

MeyBiMe sa...

Ja det er morsomt å fotografere forskjellige teksturer :-)
Hadde en gang en foto-oppgave med dette på skolen...skikkelig spennende... :-)
Ha en super duper fin PÅSKE!!!!!!

Livs Lyst sa...

Tøft med slike collage-bilder! Får frem detaljene på en fin måte!
Ha en fin kveld!

Hilsen Ljo

Duften av erteblomster sa...

GOD

Duften av erteblomster sa...

PÅSKE

Duften av erteblomster sa...

VENNEN :O)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin