Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 2. mars 2009

Lys i stuen - endelig



     før
      etter


Da var Foscarini-lampen i hus. Jeg synes det ble veldig bra! Vel verdt å vente på......
Tusen takk for kommentarer i bloggpausen min :o) Har en liten pustepause i innleveringer og lesing. 
Ha en fin, fin kveld alle som titter innom!

17 kommentarer:

moa sa...

heeeeeei du:0)
...jammen var det et hyggelig gjensyn!
..og gratulerer så masse med lampen!! Nå har du en lys tilværelse, skjønner jeg!!
..holder du på med videreutdanning?
...ha en fortsatt fin uke!

moaklem

Magny sa...

heia,- så godt å høre fra deg igjen...
så flott utsikt du har...
klem, magny

Line sa...

Så koseleg med eit innlegg erifrå att:0)
Lampem var knallfin og passa utruleg godt inn...
Forstår at den var vel verdt å vente på ja!!
Lykke til med innleveringar, lesing og eksamen.
Klem

sologbolig sa...

Hei, der var du igjen! Det var kjekt. Lampen din var kjempeflott!! Ha ei fin uke.

Silje sa...

gratulerer med lampen! den var kjempe fin!
LEkker stol også, er det den peal/peel stolen? lekker er den iallefall!

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Kjempestilig lampe! Lekker var den altså:-)

Miamor sa...

..bare si at det var koselig å se deg igjen...tjohei... klem ;)

Torilpia sa...

Kjempefin lampe .. :o)

Er ikke så ofte innom bloggen for tida jeg heller .. men siden jeg er hjemme med sykt barn - tar jeg meg tid til det innimellom :o)

Vi kommer vel sterkere tilbake senere får man tro ..

Stor klem fra Toril!

Daisys home sa...

Så er den kommet og jeg må bare si at den ser rålekker ut!Stilig,klem

krinkelkroken sa...

Flott lampe, herlig når noen man har gledet seg til endelig er på plass;)
Nettbutikken hadde noen nedetid i går dessverre, men er oppe igjen nå.
Den heklevideoen er enkel å forstå, har fått helt hekledilla jeg, går så fort unna, og er kjempegøy!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei min venn,
så godt du er tilbake!
Du har vært savnet :o)
Lampa var lekker og passet veldig bra på plassen sin!
Og jeg må bare si at jeg er supermisunnelig på din deilige gostolutsikt!
Så koselig at Kari-innlegget mitt gav deg gode,gamle minner tilbake :o)
Go Kjerstiklem til deg

happy in pink sa...

heisann...!!! takk for koselig hilsen...selv om du ikke kjenner mikael, så skjønner du sikkert hvor spesielt det var:))) ja, han er faktisk en ganske spesiell gutt;)))hi-hi...
likte lampa di...ser ut som den gir et flott lys!!
ha en god dag...så "snakkes" vi:))
klem tara...

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei igjen,
så hos Miamoren at du drikker te me c-vit.
Ble så nyskjerrig...deler du hvilken type?
Klem

storeflittig sa...

hei hei! så herlig at jeg vant!! jeg er litt sånn av og på flittiglisene om dagen, har jobbet så mye på nib at jeg ble litt bloggelei på flittige. derfor så TREG!

nå ble jeg GLAD!!!!!

Albertines verden sa...

Hei. Nå reiser jeg fra USA i norgen, og er hjemme i løpet av fredagen. Da blir det spennende å se. Trenger ikke ha prestasjonsangst, er ikke vanskelig å glede. På forhånd takk! Klem fra Albertine. :0)

hvorfor ikke... sa...

Flott lampe og jeg dåååner over den utsikten, helt hærlig!!!!(ja, jeg vet jeg har sagt det før...)
Veldig koselig å høre litt liv fra deg. Har skjønt du sitter fordypet over bøker, flink du er. Go girl!
Kunnskap får man aldri for mye av;)

smil Torunn

hvorfor ikke... sa...

....og LYKKE TIL, selvfølgelig;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin