Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 6. mars 2009

Glidelås gjenbruk




Det er siste gang jeg kaster en glidelås. Jeg skal begynne og samle i skuffer og skap, og vente til glidelås-inspirasjonen kommer over meg :o)

...............eller jeg kan kjøpe de på Etsy hos Kate Cusack

13 kommentarer:

moa sa...

hei på en fredag cosi:0)
..hm! så det er glidelåser som er tingen nå, skjønner jeg!! Gleder meg å se hva du skal trylle frem av glidelåsene dine, hehe...
Ja, nå er det helg - igjen!
Kos deg masse...kanskje et glass vin..?
moaklem

Gamlå sa...

Gamlå holdt nettopp på å sette ølå i halsen, og det kan vi ikke ha noe av. Hu, e på nett igjen..........hurra, og eg må bare bli den første som sier hei. kommer tilbake med mer. leeeeeeeeeer

CosiFanTutta e på nett.leeeeer

klem fra Gamlå

Gamlå sa...

uff, eg klarte ikkje å ver den fyste allikevel snufs snufs, Gamlå som hadde håpet det!!

Går det bra med deg og studiene dine?
Har du det bra, eller er du enda i faget?

Savner deg CosiFanTutta, du som er min nr. 1 her inne!!

Lampen den ny innkjøpte likte jeg veldig godt, du liker stil du , og det gjenspeiler både deg og leiligheten:).

Gamlå er imponert over stålviljen din som du her viser, Studie/familie først så blogg :).

Håper og ber til de høye makter at du CosiFanTutta får lønn for strevet. Tror nok du er ei dame med bein i nesen som Gamlå.

OK, selv om alderen er 43 år så får jeg enda en kvise her og der, kanskje jeg er sen i utviklingen
leeeeeeeeeeeeeeer

Håper det for da kan jeg være ung i sinn leeeeeeeeeeeeenge.

Ha en fin helg min bloggvenn nr !

Stor klem fra Gamlå i Stavanger.

sologbolig sa...

Glidelås. Bra, takk for tipset. Har ei skuff full og det var rett før at eg heiv de. God helg til deg.

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Kult!

Så herlig med innlegg her inne igjen :o)
Har vært uten nettforbindelse noen dager (helt fryktelig) men nå er det endelig i orden igjen! Sendte deg en mail i går som jeg håper at gikk igjennom men hvis du ikke fikk den så si ifra...

Håper du får en deilig helg!

Klemmer

Linda sa...

Nei men i alle dager...!! Råtøft!! :o) God helg! :o)

ceciliegrut sa...

Stilig!

Gamlå sa...

Smiler og koser meg av kommentarene i bloggen min fra deg. Det er du blant annet som gjør at blogging er kjekt!!! Det skal du vite. Gubben er ikke til å snakke med etter at han fikk tipset fra deg, her sitter han og laster ned og brenner som bare det, og hva gjør gamlå, jo hun sitter med en øl ok la oss si nr. 4 i rekken, har vært ute i haven ( herregud så flott dette hørtes ut), og skam klippet 3 stk frukt trær som i løpet av det 6 årene har gitt oss 12 epler, 60 moreller og ingen plommer :). Gartner ting det ligger hvis ikke for meg, men jeg er sterk på andre ting leeeeeeer.

Ja, jeg leder over deg på skive testen, i året 1986 og det er mange år siden det, da måtte vi kunne dette med å skrive raskt på skrivemaskin og jeg skåret masse der og fikk en fin karakter, men hvordan det gikk med de andre fagene det er noe som jeg har lagt bak meg:).

Gamlå har det i snakketøyet og handling og det er en god egenskap:)

Ha en flott lørdagskveld, for det skal Gamlå...tror det blir en tidlig kveld på meg da jeg begynner å kjenne disse ølene som er allerede er inntatt.

klem fra din fan her i Blogglandia.

MeyBiMe sa...

Hallo :-)
Disse var skikkelig stilige!!!!
Gi en lyd når du har funnet oppskriften på disse da ;-)
Og...lampen din var skikkelig flott!!!
Ha en fin uke :-)

iden sa...

wow, det var jammen en ny måte å bruke glidelås på!! Så festlig!!!!:) Goood uke til deg:)

Liv Elin sa...

Hihi - så morsomt !! Glidelåsroser/brosjer har jeg aldri sett !
Du kommer virkelig over mye rart du ! :)
Grattis med ny lampe til bloggeplassen din - skikkelig stilig !

Ha en flott kveld !
klem fra L i Husrom & Hjerterom

Torilpia sa...

Heisann :o)

Glidelås-kunst .. :o) Artig :o)

Når det gjelder den tredje bloggen min - så er jeg litt usikker på hvordan jeg skal bruke den. Foreløpig er den en testblogg. Har lyst til å starte en litt mer dyptgående blogg, men da en lukket sådan. En hvor ikke ungene mine eller familie ellers kan gå inn og lese sånn uten videre - ei heller andre som jeg ikke vil skal ha tilgang til det jeg føler behov for å blogge om av "nære" tanker og opplevelser. Et sted og lufte frustrasjoner uten å lage meg nye - fordi "kjentfolk" reagerer på det jeg skriver. Vurderer også å legge ned de to andre og kun bruke den nye.
Men dette er noe jeg må ta stilling til på sikt. Akkurat nå har jeg nok med å pleie meg selv - her jeg ligger med halsvondt, hodepine, feber og "stemmeskifte".

Håper alt er bra med deg - og at du er tilbake i blogglandia :o)

Ha ei flott uke - klemmer!!

hvorfor ikke... sa...

WAOH! og jeg som liker så godt glidelåsdetaljer...dette var råkult! Kaster aldri en glidelås mere jeg heller...takk for tipset Cosi;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin