Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

fredag 6. februar 2009

Vinnerne er........


Vinner av bag og veske er..............
Storeflittig og
vinner av Eva Solo koppene er.....
Grattis begge to! Håper dere blir fornøyde
Tusen takk til alle som ville være med, bedre lykke neste gang :o)
Jeg klarer ikke å laste opp videoen med trekningen, sånn at dere kan se at det har gått riktig for seg :o)
Jobber med saken - forhåpentligvis kommer den .....

7 kommentarer:

Strikkelines sa...

E det muuulig? æ som skjelden vinner...åsså vin og disse stilige koppene....du verden så overaskende..... godt æ ha tippa lotto i te helga....takk ska du ha...laga innlegg på dette om det e ok....klem fra et iskaldt nord

Miamor sa...

..innom for å ønske deg ei super helg med alt dey gode du kan trylle fram !!! LAG ei god helg ;)

Ida sa...

Gratulerer til vinnerene og GOD HELG til deg! :)))

sologbolig sa...

Gratulerer til vinnerene. Og så ønsker eg deg ei god helg !

moa sa...

hallo kjære cosi:0)
..gratulerer til vinnerene!
var på bloggtreff i går, og erteblomsten og jeg tok litt vin, skålte og tenkte på deg...
(hvit chardonney,tørr)mmm......

ha en flott helg, klem moa

Gamlå sa...

Heisann

Så heldig de var som vant!! Ikke mye vinner lykke Gamlå har. leeeeer.

Gamlå har forresten fått en kraftig blogg tørke. Er rett og slett tom for ideer å blogge om + heimen skriker etter rydding og oppdatering:).

MEN hobbyrommet ble ferdig i går og det ble selvsagt feiret med MANGE øl:).

Har vært i barnedåp idag, og det var den lengste gudstjenesten jeg har vært på, uff at det går an. Eg klør av irritasjon når jeg sitter der på de hardestolene, og ikke kan jeg synge heller for det tonene på salmene går alt for høyt for Gamlå leeeeeeeeer. OK, vi hadde gode smørbrød og kaker etterpå så jeg kan ikke klage.

Og deg dag CosiFantutta, har du også bloggtørke? Eller har du veldig travelt!!

Håper du fremdeles kommer på treffet for det hadde vært koselig å truffet deg.

Ja har oppdatert innlegget fra Bloggtreffet i bloggen min, og listet opp de som mest sannsynlig kommer!!!

Å ja jeg må ikke glemme å ønske deg en fin morsdag!!!

Stor klem fra Gamlå

Anka sa...

Hei hei. Heldige vinnere og kjempe gøy at du hadde konkurranse:) Håper du har hatt en fin helg og gratulerer med morsdagen. God kveld.

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin