Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 4. januar 2009

Jeg drømmer også om et badekar med løveføtter


Hei alle og takk for det gamle :o) Har hatt det travelt med konfektspising. Det tar tid og bli mett på sjokolade, alene! Var innom bloggen til mali-mo og ble inspirert til å legge inn et innlegg om hva som kan gjøres med badekaret dersom oppussingen ikke fungerer. Det kan bli en fin sofa.

Ha en strålende begynnelse på 2009. Takk for kommentarene jeg har fått til tross for bloggpausen min. Dere svikter aldri!

Bildet fra Weburbanist


14 kommentarer:

mali-mo sa...

Hahahaaaa! Jeg flirer meg ihjel, men mali-mo mannen hadde ikke helt tro på den løsningen. Lillemalien er nemlig veldig begeistret ved tanken på "store badingen" (hun har bare en liten balje) og da må jo pappaen trå til og oppfylle ønskene til gullungen. Han mener han har sett noe emalje spray et sted og har visst tenkt å fikse denne oppussingen billig & raskt & effektivt. Gisp. Godt mulig det blir sofa altså ;)Hehe.

Strålende uke til deg!

Tulip sa...

Hehe...ja igrunnen en veldig god ide!

Håper du har kost deg i jula...med eller uten konfekt:)

Godt nytt år, håper det bringer mange gode opplevelser!

Miamor sa...

..der er du ja.....koslig å se deg igjen..lykke til med det nye året..vi gleder oss ikke sant!! klem ;) strever for å poste et innlegg..stort trøbbel her..... Klem ;)

Line sa...

Hi hi, flott med løveføtter..
Men badekar som sofa...??...Veel...
Kjekt å ha deg tilbake, du har vore sakna veit du!!
Klem

sologbolig sa...

Hehe! Kanskje litt hard i ryggen etter min smak !! Ønsker deg eit godt nytt år !

Anka sa...

Neiii så kreativt! Kunne jo hatt en sånn i hagen til sommeren da... Og en gammel utslagsvask med planter i ved siden av. Kjører tema BAD i hagen:)

♥bagatellar♥ sa...

Herlig, men hva i all verden sager man med da?? Tror det hadde tatt på en hver sin tålmodighet med baufila der hihi...

rod i hob sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min ;-)

E desverre ikkje samboer me Jared Leto... SUKK... Men hadde kansje tålt forskjellig då jah ;-) Ha ha ha!! Ja, ja -tåle visst litt uansett!!

Julakulene ja... Sukk... Eg klarte å K N U S A den i gull på nyttårsaftå :-( Då blei eg lei meg!! Eg trur ikkje at de går ann å lima den... men ska prøva då...!!

Kul ide med sofa av badekaret :-) Ha ha ha!!

Anka sa...

Hi hi, liker ikke gaver til kjøkknet? I love them! Men hadde blitt temmelig glad for en Iphone også:-D Skulle høre på Mp3 spilleren min på vei til jobb i går men det ble for kalt for den. -16 grader likte den ikke. Kom seg igjen når han kom i varmen da. Jepp... sånn er det:-D

moa sa...

hei du!
..takkar og bukkar - ikke ofte noen tar bølgen for meg, tjihi...
jasså du ga bort bøkene med berlinerpolene - hm!! synes de var bra,jeg da...MEN da ble jeg jo litt nysgjerrig på hva slags litteratur du liker, da vet du..!?
..husker ikke navnet nå i farta, men det var en rødvin du anbefalte, som en venninne fikk i julegave - stooooor suksess(ta det til deg:0)
....fortsatt finfin kveld,klem moa

Marias skriblerier sa...

Dette er så kult!! Har sett det før, og la det ut på bloggen min ifjor tror jeg, men måtte smile da jeg så det igjen! Helt utrolig kul idé!

Åsa sa...

Utrolig morsomt, og tøft!

Roselove sa...

Ååå så kuult!

Torunn sa...

Hihi...artig!! Ynskjer deg ei strålande helg!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin