Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 26. januar 2009

Innlegg nr 150 med konkurranse


Dette er mitt innlegg nr 150! Tenkte det var på sin plass med en konkurranse - jeg har vunnet både her hos CecilieGrut og her hos Magny's Lille krinkelkrok (ta en titt hos disse dyktige damene) så kanskje får jeg gitt noe tilbake :o)

Jeg ønsker, i god gjenbruksånd, å gi vekk ting som jeg ikke bruker/har brukt for. Håper ikke noe ser på det som en fornærmelse :o)

HVA MÅ DU GJØRE FOR Å DELTA ? Skriv en kommentar og fortell hvilken premie du ønsker (så enkelt). Det er selvsagt også mulig å være med på trekningen på begge premiene :o) Den første jeg trekker ut velger først, isåfall. Frist for å være med er 4. februar

Premie 1 - Puma Phantom grip bag med tilhørende veske

De er lyse/duse grønne, med beige for og offwhite detaljer (ikke skinn). Så vidt jeg kan huske er de ikke brukt.

Premie 2 - Eva Solo - thermokopper (2 pk)

Disse ønsket jeg meg til jul, og det fikk jeg. Flere enn jeg har brukt for :o) De er utrolig behagelige å drikke av, og har et belegg under som gjør at de passer ypperlig for glassbord. Ikke brukt (ligger i orginaleske)

Lykke til - håper mange vil være med

45 kommentarer:

Ellinor sa...

Hei

Det var da morsomt med så mange konkurranser ute og går i blogglandia i dag :) Jeg planlegger litt selv på min egen lille konkurranse om en liten stund ;)

Og skulle jeg være så heldig å vinne så ønsker jeg meg koppene :)

Magny sa...

så gøyalt....
gratulerer!!!
stor klem,
magny

iden sa...

Heia!! Så kjekt du er skikkelig tilbake!!;) og gratulerer med 150 innlegg da - imponert!!er veldig gjerne med på konkurranse, klarer ikke å bestemme meg for en av de - å tror jeg slår til på begge jeg!! hihi:)

Så kjekt du likte bildet:) i gjenbrukens ånd det også!!:)

Herlig uke til deg!!!

Torilpia sa...

Hei igjen .. :o)

Klart jeg vil være med på dette - gratulerer så mye med innlegg nr 150 .. :o)

Du har forresten en Pay-it-forward gave til gode hos meg også - når jeg omsider får somlet meg til å gjøre den ferdig for sending :o/

Likte begge premiene dine jeg :o)

Ha en fortsatt fin kveld - klem!!

sologbolig sa...

Så hyggelig å ha deg tilbake. Dette vil eg gjerne vera med på. Eg likte begge premiene eg. Ha ein fin kveld

Kari sa...

Så kjekt at du er tilbake i bloggverdenen igjen.
Jeg har savnet deg :o)

Spent på hvordan det gikk med baccalaoen din?

Flott premier begge to, så jeg tar Ole Brum versjonen: Ja takk. Begge deler:)))

Monika sa...

Hei du ;ø)
Grattis med innlegg nr 150.
fine blogg du har . skulle eg vere så heldig å vinne - vil eg ha veska eller koppene
fine begge premiene
smil fra monika

vårt lille hjem sa...

Hei! Vil gjerne vere med på konkurransen din, likte best veska hvis eg skulle vere så heldig å vinne:)

prinsesselinn sa...

hei på deg , og grattis.
likte koppene også , men veskene vinner mitt hjerte.
Tvi tvi.

kom forresten inn til meg og vinn veske da vel, så går det opp-i-opp.

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Hei vennen :o)

GRATTIS!
Vil selvfølgelig være med vet du, likte begge premiene jeg :o)

Knappene inne hos meg kan du bruke til å bytte ut de du har på et plagg feks.Det er jeg SIKKER på at du klarer :o)

Kveldsklem

PS:I dag har jeg vært til ansiktspleie, LUKSUS.....

Line sa...

Heisann, så kjekt med eit livsteikn frå deg att:0)
Travelt opptatt med skule og oppgåveskriving??
Eg er i gang med fjerde og siste semester på geriatriutdanninga, fyrste skuledag i dag!!
Deilig å sjå enden på det...
Gratulerer med innlegg nr 150, og om eg skulle bli trekt ut, så fallt eg pladask for veskene!!
Klem

Mari sa...

God idè :)Grattis med 150 innlegg!!! Jeg falt for termokoppene :)

Klem fra M som er sulten som en ulv. Hjertet sier hamburger, hodet sier brødskive :)

Miamor sa...

...så hyggelig å se deg igjen....så flink du er med bøker..jeg er helt manisk når jeg først leser...men finner ikke så lett bøker..syns det er vanskelig..trenger tips...Gratulerer md 150..;)
jeg er med på konkurransen..på termokoppene..de var lekre....klem :)

ceciliegrut sa...

Heeey. Så kult da! Og supersmart med en sånn konkurranse. I LIKE <3

Men ikke lett å velge da, de koppene var skikkelig fine, og bagen og veska også.

Sånn konkurranse tror jaggu jeg at jeg å skal lage engang.. (får grave litt i skapene her ;o) Kanskje det blir lister, oppvaskkummer og kjøkkenvifter i min, mannen har mye rart ser du, i bod og kjeller her. hihi (Nytt altså) ;o)

*Krysser fingrene og venter på å se hvem som er heldig*

PS: GODT å se du er tilbake, har savnet deg :o)

Fjordheim sa...

Ja konkurranser er en alltid med på. Gratulerer med 150 innlegg.
Ønsker deg ei flott uke :)

rod i hob sa...

Gratulera med 150 innlegg!!
Eg e glatt med på konkurranse :-)
Hmm.... Eg ønske meg termo-koppa!! Kjempeflotte presanga!!

Ha en super kveld!!

Tulip sa...

Morsom konkurranse. Kult med gjenbrukspremier, det er jo helt i vår pnd her inne.'Om jeg skulle vinne går jeg for koppene.

Klem

Jorunn sa...

Jepps, klart jeg er med!!
Grattis med innlegg nr.150!!! Superu! Håper det blir maaaaange flere!!
Klem fra Jorunn

Strikkelines sa...

Du verden så morsomt...bloggen din var kjempekoselig...har scrollet meg nedover her..æ e med:)Hilsen fra nord

Anka sa...

Så gøy med konkurranse:) Du må fortelle deg en ting... Drømmte at du hadde hatt så bloggtørke at du bestemmte deg for å legge ned hele bloggen. I det siste innlegget takket du for deg og alle de gode vennene, hihi. Det første jeg gjorde når jeg logget meg på var å gå inn på siden din for å se om det stemmte. Og det gjorde gudsjelov ikke:-D Innlegg nr 150, det er ikke dårlig! Du har en variert blogg som er spennende å kikke innom. Her kan man se alt fra rare ting til helgens vin. Håper du velger å blogge i laaaaang tid fremover:)
Ang konkurransen skal jeg ikke legge sjul på at jeg har sikklet på de Eva Solo krusene selv om vesken var kjempe søt den også. Riktig god mandagskveld!

mali-mo sa...

Her var det bare å hive seg inn med en gang, uansett hvor lite bloggtid jeg har for tiden ;9

Butikken, sier du....? Jepp, vi var på Rema idag da....? Sånn i 15 30 tiden antagelig....? Så spennende da! Neste gang du mistenker at du ser oss må du bare stupe bort og hilse på. Vi er ganske greie tror jeg! Og hadde vært artig å møte deg. Hilste såvidt på deg på bloggtreffet hvis jeg ikke husker feil, men jeg er IKKE spesielt god på å kjenne folk igjen. Sånn i grenseland til pinlig. Men hvis du har bedre hukommelse enn meg, ikke øl med å ta kontakt ;) Og lillemalien er sikkert ganske gjenkjennelig ;) Hehe.

Må hive meg med i konkurransen din også....jeg blir nå happy uansett premie jeg hadde vunnet jeg da, så må jeg velge? Solokrus kanskje? For det har jeg ikke noen av, og alt som er hvitt passer inn hos meg ;)

Du spurte om kjole ja, og det er jo klart at det kan la seg ordne! Send meg en mail du, med str, litt om modell, hvilke farger du hadde tenkt, så kan vi helt sikkert bli enige om noe hvis du vil jeg skal lage den spesielt til deg. Hvis du vil vente og se, så kommer jeg til å lage voksen-modelller nå utver vårten når ombyggingskaoset forhåpentligvis roer seg litt. Arbeidsrommet mitt er lager for snekkeren for tiden, så jeg har litt produksjonsstopp her ;)

Takk for koselig hilsen forresten, også sees vi på REMA? ;)

- B sa...

Her må jeg slenge meg med, er ofte innom bloggen din.

Synes den er ekstra fin fordi den viser litt andre ting. Alt har sin sjarme selvfølgelig, men variasjon er bra, også i blogglandia!

Viss jeg skulle være den heldige vinner, ønsker jeg meg vesken.
Men flotte premier begge to!

Gleder meg til å følge deg videre!

Turid sa...

Hei på deg! her har æ ikke vært før, men ser gjerne innom igjen. Ønsker selvfølgelig å være med på konkurransen, skule æ være så heldig å vinne ,ønsker æ veska.
Om du ser innom hos mæ , er det konkurranse der å.
Dette blir spennende!

Huset på landet sa...

Så morsomt med konkurranse!!

Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg koppene ;)

happy in pink sa...

gøy med konkurranse:))) og gratulerer med de 150 første...;)

og har jeg lykken med meg, så er favoritten den nydelige veska:)))

ha en flott dag, cosi...
klem tara:)))

Ida sa...

God idè! :)
Og jeg er med.
Jeg må nok ønske meg koppene, selvfølgelig.
Har dilla nemlig.... ;)
Ønsker deg en fantastisk fin tirsdag! :)
KLEM.

majamysil sa...

Det er så gøy med konkurranser:) Jeg vil gjerne vinne bagen jeg. Krysser fingrene.

Ninas Drops sa...

hipp hipp hipp for de første 150 innlegg..

Ja er det ikke moro...hi hi...

Så moro med konkurranse da..jeg blir gjerne med jeg...Alt var fint=)

Drops

Gamlå sa...

WoW 150 innlegg ikke rart du har hatt blogg tørke :).

Så stillige konkuranse du har her inne.

Gåmlå ønsker seg vesken for alle gamle damer MÅ ha det, og den du har her hadde passet helt perfekt. Fine farger var det også!!!

Takker for kommentarene du har lagt i bloggen min:), og nå har også Gamlå hatt blogg tørke en stund, ja jeg har ikke logget meg på engang leeeeeeeer. Symaskin tar tid:), og det blir heller ikke noe ut av det å sy. Enten så har jeg ikke stoffet, eller så har jeg ikke mønteret. Tiden går da med på å lete etter mønster på nettet...finner jeg noe, NEI... jo slike som jeg må forstyrre selv, og det gidder Gamlå ikke. Hater mattematikk.leeeer.

OK, nok sy prat og så over til bloggtreffet!! GLEDER meg til å treffe deg, og vi kommer til å få det helt topp skal du se. Tidlig hjem lørdagen, alt har en løsning skal du se :). Den løsningen finner vi!!

Ha ein fine kveld

Store klem fra Gamlå

I huset ved bekken sa...

150 innlegg!!! Det er imponerende.
Morro med loddtrekking.
Får jeg være med?
Mvh Kate

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Gratulere !:)

Om eg vart den heldige, så var væska topp! :)

Ha ei herlig veke :) Godklem

Stine ☆ sa...

Gøy med konkurranse! jeg vil gjerne være med :) Begge premiene var fine, men viss må velge går jeg for veskene.

Ha det fint!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Så gøy at du fant noe du likte inne hos meg :o)Har etter beste evne prøvd å måle ringen og da fikk jeg ca.2 cm, den er litt kraftig så jeg synes den er veldig fin på langemann også....
Hvis du er usikker på om den passer så kan jeg bare sende deg den og de andre smykkene så finner du ut av hva du vil ha!?
Flott at så mange ønsker seg gjenbrukstingene dine, hva med en gjenbruksblogg da vennen?:o)

Vi snakkes!

KLEM

storeflittig sa...

Oh oh oh! Jeg ELSKER den veska. Vet ikke hva det var med den, men den var skikkelig HOT:)

Jeg tok testen din en gang før, og en gang til nå. Fikk to forskjellige, hehe. Nå fikk jeg:

*pot luck pro* hva nå enn det betyr, hihi!

gratulerer med 150 innlegg, så herlig!

simmas hus sa...

Jeg er fan av både vesker og Eva Solo, så dette så kjekt ut! Jeg melder meg på !

♥bagatellar♥ sa...

Gratulere med 150 innlegg! Det var jo utrolig flotte gjenbrukspremier da, tror jeg ville valgt veska om jeg skulle være så heldig å vinne:-) Må si jeg liker ideen med gjenbrukspremier, det har en tendens til å samle seg diverse i skuffer og skap som bare blir stående og samle "støv".

Gamlå sa...

Gamlå igjen her, ser at jeg kan sette meg som interesse på begge premiene dine og det vil jeg gjerne være med på!!

Ja, Gamlå må alltid innom og titte i bloggen din når hun logger seg blogglandia , og er det en blogg jeg må innom så er det din skal du vite.

Glad i bloggvennen min CosiFantutta:)
klem fra Gamlå

Elisabeth sa...

Jeg er fast leser og kommenterer så gjerne. Om jeg skulle være den heldige vinneren blir jeg lykkelig om jeg får ny veske. Det blir man jo alltid.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei min venn,
så fine premier du har her!!!
Jeg vil gjerne være med på konkurransen din,men greier ikke bestemme meg for hva jeg ønsker mest.Så dersom hellet skulle slå til,må du elle melle for meg ;o)
Nyyyt søndagen da du,og titt inn hos meg en tur da vel.Da kan du se noe godt du kan ha til dessert i dag.Smaker sikkert godt me en dessertvin til,thi-hi....
Kjerstiklem

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei igjen,
kikket innom koselig.bs.c,
og da tenkte jeg med en gang på deg.
Dersom du ikke allerede har sett innlegget hennes under 31.jan.må du ta en titt...;o)
En go latter forlenger jo livet!
Kjerstiklem

E:-) fra K(a)os(e)heimen sa...

Siden jeg har hatt sånn vinnerlykke her i blogglandia, slenger jeg meg gjerne på en konkurranse til;-) Håper på å vinne de lekre koppene! hihi:-)

Villa Luftslottet sa...

Så gøy! Jeg vil gjerne være med altså, og likte helt klart begge deler, men har dilla på vesker - og den der var så delikat:)
ps! Ta deg en tur innom meg og plukk med deg et "lodd" du også da:)

Fru. Fryd sa...

Ute i siste liten, men ønsker svært gjerne å være med:0) Synes begge gavene var kjempe flotte!!

Forresten gratulerer med 150 innlegg. Tror jammen jeg på telle mine. Fnis..

Silje Mari sa...

God kveld:)
Jeg blir aldeles ikke fornærmet for at noen viser god gjenbruksånd og vil mer enn gjerne være med på konkurransen din. Termokoppene har jeg ønsket meg lenge, jeg trenger noe annet enn min søte, men dog ubrukelige,Nille-kopp på jobb og krysser fringre og tær for at jeg vinner hos deg:)

Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin