Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 7. desember 2008

Mer gjenbruk



Denne vasen er laget av en Ball penn, og heter Daisy vase.
Jeg synes den var riktig stilig

Den koster $32 inkl. frakt. Julegavetips??
Kan kjøpes her 

21 kommentarer:

Daisys home sa...

Bærre Lækker denne da ! Navnet på den passet jo fint iallefall,Daisy..hi-hi..Håper du koser deg i førjulstiden,klem

Torilpia sa...

Jøss .. den var jo faktisk stilig jo :o)

Du ble nummer tre på pay-it innlegget mitt og dermed er du en av tre som skal få en liten gave (kjøpt eller hjemmelaget) fra meg innen 365 dager :o)
Send meg adressen din på
tori-mo@online.no

Ha ei flott ny uke - stooor klem!!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Kult, du er med på Pay It Forward jo!!!Gjett om ikke jeg skal følge med inne hos deg....fnis

Har glemt å takke for kjempekoselig award fra deg, ALLTID stas :o)
Ligger en utmerkelse som er til deg inne hos meg....

Har ikke rukket å sende deg mail i dag, her har det gått i ett i hele dag!Kommer en leeeeeengre i morgen :o)

Nattaklem fra ei som gleder seg til å ha deg som gjest-JIPPI!!:O)

moa sa...

halloen -
..så det er denne vasen slekten din får i julegave i år....?
den var jo "unik" ihvertfall - og du! det er vi også... det sier snille, søte vennen vår vibeke-erteblomst..
er det ikke herlig!!?
moaklem

iden sa...

hehe, du altså!!:) Sikker på at du klarer det heeelt fint!! Så gøy at du syns det var kjekke tips i alle fall!! Fortsettelse er under produksjon!:) Og den vasen var jammen noe for seg selv!! hihi

Fiiin mandag til deg:)

Line sa...

Definitivt ein vase som ikkje finnast i kvar ein heim;0)

På russekortet mitt sto det:
Jeg er vis...
sterk...
uovervinnelig...
Jeg er kvinne!!

Eg var definitivt ingen sinkeruss...
Var med på stort sett ALT som kunne verast med på, einaste eg ikkje heiv meg på var bil!!

Det var ei heftig tid, men du store min så mange flotte minner eg har:0)
Klem

sologbolig sa...

Stilig! Ellers så går det greitt og eg innrømme at det er godt å vera heime fra jobb. Eg har ein jobb som til tider kan ta livet av ein !!! Hehe!! Ha ein fin kveld!

iden sa...

tidelida, tidelidei
gjett om jeg har noe til deg...;)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Mail snuppa!:o)

Anka sa...

Søt, enkel, lekker! Likte den jeg. Kansje jeg skal unne meg den selv til jul? Kan jo ikke bare kjøpe til alle andre, hehe.

ceciliegrut sa...

:o) joo.. kanskje. Men stedatter er jo en ekte prinsesse altså! Prinsesse Melissa. hihi

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Har sendt deg mail igjen,TA DEN NÅR DU ORKER....FNIS :O)

iden sa...

Må bare si GOD HELG til deg, solstråla!!

Daisys home sa...

Har noe til deg,som du kan hente inne på siden min!

Gamlå sa...

Ti tei... det er bare Gamlå her som bare må gi CosiFanTutta et livstegn. Det er liv i Gamlå og her er det bursdager som på et samlebånd, for å ikke snakke om julebord og juleselskap blant venner og kjente. En veldig kjekk tid spør du meg. Tror jeg må til AA etter denne juletiden da det er mange jubileum:). Lurte meg til å låne en pc for å svare deg min beste og den beste av alle her i blogglandia et livstegn. Sender deg et julekort jeg og håper at du synes det er ok, selv om det er var en subspace venn ( usynlig leeeeeeer).

Setter umåtelig pris på at du savner meg.

Det har vært litt ok også å tatt litt fri fra " Gamlå bloggen :)"

men jeg har savnet deg, det skal du vite.

Ha fine kvelden for det skal jeg her jeg sitter stivpyntet til tusen med sparkel og det som ellers trengs for å virke som en er tyve leeeeeeeeeeeeeeer, nei jeg gjør ikke det. OK litt ekstra blir det men ikke vil jeg se ut som en tyveåring heller,,,,la de som er tyve være tyve er mitt motto. Er du litt enig med meg der...det tror jeg?

klem fra Gamlå

og hils familien din.

Skulle gi deg en adventsklem fra Gubben også:)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

En laaaaang mail og en bitteliten mail :o)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så artig vase da :) Den var jo unik den :) Gjenbruk er lurt ja. Kan finne så masse flott som ein kan bruke igjen.. :) Var heime i sogn i helga og snoka litt i hyller og sånn. Fant litt gamle flasker og syltetøyglass som kan brukast :) hehe :) Ønsker deg ei flott førjulstid :) godklem :)

hvorfor ikke... sa...

Morsomt;) bare fantasien som setter grenser for gjenbruk...det har jo du vist flere eksempler på.
...og jeg digger det!

Miamor sa...

Hei. .hvor er du da???? Gleder meg til høsten..jippi..det blir supert.....Ha ei toppers uke....!! ;)fra meg

Torunn sa...

Wow, den var stilig!! Ynskjer deg ei flott adventstid!

Miamor sa...

å jaaa..plass ja...det går bra!!! kan godt ha korjente med...har du strutteskjørt???..det bruker korjenter!!!

ellers kan vi godt kjøre i september..jeg har gratis bensin..firma betaler..
hvis jeg ikke er i oslo fa før da...vi har tid til planlegging vet du.... ha ei finfin uke ;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin