Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 4. desember 2008

Kjære hemmelige bloggvenn E.....


Tusen, tusen takk for presangen. Du har virkelig truffet godt!! Godterier og en nydelig "minimalistisk" engel! Jeg er imponert, men HVEM er du??? Jeg er SÅ nysgjerrig, så nysgjerrig..... :o)

13 kommentarer:

Anka sa...

Gooood kveld! Jeeeej! Tusen takk for varmende award, unnskyld, utmerkelse:)
Så heldig du er som har fått hemlig gave. Velfortjent!

Line sa...

Koseleg gåve:0)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
og tusen takk for alle dine koselige kommentarer!
Så gøy at du kommenterte skoene på cd-hylla...det var mine første par vintersko :o)
Og tusen takk for den gode utmerkelsen!
Gøy med en utfordring til,kommer etterhvert...
Go Kjerstiklem

E:-) fra K(a)os(e)heimen sa...

Hei!
Jeg får vel gi meg til kjenne da, siden du er så nysgjerrig:-)
Så bra du likte det:-) Jeg elsker de englene, det er ei lokal dame som har laget den.
Klem
E:-)

Astrid sa...

Noko så koseleg!
Bloggvener er jammen kjekt å ha, ikkje nok med at dei legg att koselege kommentarar -nokre sender søte gåver også! Så har du no ein veldig fin blogg også då, velfortent gåve:)

sologbolig sa...

Så koselig gave. Den engelen var skikkelig fin. Ha ein fin dag !

Synnøve sa...

Så heldig du har vært da...! Nam, jeg kunne virkelig tenkt meg de dropsene, prøver å leve litt sunt om dagen, så er litt sulteforet på slikt, hehe... Ha en herlig helg! Synnøve :)

Gamlå sa...

Ho hooooooooo jo jhooooooooooooo

Gamlå her CosiFanTutta!!!


Hm ikke noe svar enda om hvem denne hemmelige giveren din er.

Gamlå er nysgjerig og venter i spenning.

klem til deg og dine fra Gamlå

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så herlig gave du har fått deg :) Den varer vel lenge, eller kanskje ikkje? ;) Eg vart så overlykkelig i dag, for eg fant slike gamle bringebærdrops på butikken :) (dei som ser faktisk ut som eit bringebær) og det måtte jo kjøpast! Er jo mange tiår siden dei var i butikken! :) Så no går eg berre rundt å smiler med eit bringebær i munnen :) Ønsker deg ei kjempeflott helg :) Godklem :)

Torilpia sa...

Så heldig du er :o) Jeg har også fått gaver den siste uka .. er sååå fornøyd atte .. :o)

Håper alt er bra med deg og dine - kos deg i førjulstida - KLEM!!

charm design sa...

tusen takk for hyggelig komentar.Dukke huset er kjøpt på riktige leker i Oslo.Huset er helt nydelig,ønsker meg det i virkeligheten.

Alex sa...

Så koslig gave du fikk !!

Ja denne oppskriften er god enkel og saftig. Holder seg like bra etter en tur i frysern.

2 egg
2 kopper sukker.
2 til 3 modne bananer
1 kopp smeltet tine smør Baksten blir bedre med tine smør.'
1 dl melk
3 kopper mel
2 ts bakepulver
3 ts vaniljesukker.
1 ts natron

pisk eddedosisen. smelt smøret ha i most bananer og så resten.

Jeg elsker å putte oppi hakket sjokkolade og nøtter. Gjør som du vil !!
stekes på 175 gr i 45 min.

lykke til !!!

Klem

Anka sa...

Nå er det min tur til å "gi" deg noe så gå inn på siden min og ta utfordringen hvis du vil. Ha en fin andre advent.

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin