Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 17. desember 2008

Jeg har sett lyset :o)


Endelig så jeg lyset!! Nå får Peel stolen selskap av en nesten to meter lang "Totem" fra italienske Foscarini. Lampen er bestilt, og jeg regner med å ha den i hus i løpet av 8 - åtte - uker :o)

Trykk på lampen for å komme til hjemmesiden



23 kommentarer:

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Gratulerer med rålekkert funn, eeeendelig blir det lys...!:o)

Vibeke

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

hehe :) Artig lampe :) Blir nok kjekt å få den i hus ja. :)

Brodering kan vere kjedelig om stinga går i stå, og det er veldig mange sting for å få eit bra resultat.. :) Tar meg ein liten korsstingpause no, men håper på å begynne litt med det igjen, litt seinare. Satser på ein juleduk med korssting til neste jul. :) Ikkje så veldig masse dill på, men kanskje med skrifta God Jul og noko :) Vi får sjå. :) Oppi julestrømpene kan jo nissen legge pene ting.. :) Hadde vert koslig det. Trur eigentlig dei er mest til pynt, siden vi skal til sogn på julafta, så eg ikkje får dei tilgjengelige.. :) Hehe. Ha ein herlig dag, Cosi :) Godklem :)

sologbolig sa...

Den var lekker ! Ha ein fin dag !

moa sa...

hei cosi..
så hyggelig at det er liv laga på bloggen din - det liker jeg vet
du :0)
..og at du da i tilegg har sett lyset, lover jo kjempebra!Kul lampe, grattis med kjøpet!
..ha en fortsatt finfin kveld,klem Moa.

iden sa...

stiiilig!! Ønsker deg en lysende flott jul, selv om lampen ikke er kommet i hus;)

sologbolig sa...

Hei igjen. Er bare innom for å ønska deg ei riktig fin og hyggelig jul. Kos deg masse.

Synnøve sa...

Så stilig lampe! Kan tenke meg du gleder deg til å få den i hus ja...! Og så vil jeg ønske deg og dine en god jul :) Synnøve

Line sa...

Så kul den var:0)Lenge å vente, men som vi alle veit: Den som ventar på noko godt ventar iikje forgjeves;9)
Innom for å ynskje deg og dine ei god og fredfull jul....
Takkar og for flott bloggvennskap denne hausten, og gledar meg til nye trivelege stunder i 2009:0)
Varme klammar Line

Torunn sa...

Stilig!! Ynskjer deg ei riktig god jul!

Albertines verden sa...

En forsinket julehilsen ankommer her. Vil bare ønske deg en fortsatt fin julehøytid med dine nære og kjære. God jul! Klem fra Ann-Helen

Anka sa...

Dette så hvertfall ut som en lampe som passer hos deg! Syns den er kjmpe fin:) Håper du har hatt en fin jul og fortsatt nyter den. God jul!

MeyBiMe sa...

WOW, stilig!!!!
Er rene skulpturen dette!!!!!
Gir sikkert et flott lys!
Håper du har det bra i juletiden :-)
Ønsker deg en fin juletid videre :-)

Gamlå sa...

bank...bank...bank..på ...
det er bare hu Gamlå som banker på CosiFantuttas Bloggdør!!

En herligere dame enn henne er det ikke mange som kan finne

En stø hånd med rette
vel valgte og skrevne ord

En dame med nese for viner
naturens gleder

En dose humor hun gir så stor

At tilogmed Gamlå`s ord
går i do

Kjempe Glad i deg CosiFantutta

klem fra Gamlå

som ønsker deg og dine Ett riktig godt år.

Takk for det Gamla året.

moa sa...

..tiltross for din bloggpause, er jeg bare innom for å ønske deg et godt nytt år!!
..og JA vi gleder oss til høsten:0)
(men nyter våren og sommeren først..)
klemmer fra Moa - takk for det gamle, også, tjihi....

Anka sa...

Godt nytt år til deg. Håper det nye året bringer mye godt:-D

Anka sa...

Hei. du har jo så lenge jeg har blogget hvert en flittig blogger. Så juleferie og konfektspising på sofa'n er vel fortjent:-D Var hos legen i dag og forloveden, hehe har bronkitt. Men med medisiner kommer han seg nok raskt:) Ja tenk... frieri! Så herlig følse og da må det jo være så riktig som det kan få bli:) Vi har lyst på et vinterbryllup. Kansje Mars neste år... Må jo spikke og spare nå:) Gleder meg å se lampa de på plass i heimen.

mali-mo sa...

Hurra for lampefunnet ditt ;)

Godt nyttår!

Gamlå sa...

Ååååååååå der var det liv i hu CosiFanTutta:) takker for hilsen hos meg.

Håper du har hatt en fin jul og ett godt nyttår.

Kjekt du likte diktet mitt. Du og du for et dikt. Eg prøvde ihvertfall og hva gjør jeg ikke for deg min kjære :).

Ha ei fine helg for det ska eg. Formen begynner å ta form igjen og da må eg nok ta igjen for det tapte.
Skål, skål, skål

Stakkars Gubben ikveld. Kjeften te Gamlå kommer nok til å gå i ett da hun har vært stille i noen dagen nå leeeeeeeeer.

Stor klem fra Gamlå i Stavanger.

Daisys home sa...

Kjempestilig lampe dette da!Morro når man ENDELIG finner noe man liker.Gleder meg til å følge bloggen din videre fremover,nyttårsklemmer ifra meg

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

HEI :o)

Så koselig å se solen din iblandt kommentarene inne hos meg igjen!

Blir spennede å høre hvordan du synes det er i den nye jobben!

Håper dere har hatt en flott jul- og nyttårsfeiring!Ønsker deg alt GODT for det nye året kjære deg :o)

Klem, Vibeke.

Kari sa...

SÅ morsom blogg du har! Dette var et nytt bekjentskap for meg. Mange spennende linker også. Lykke til videre:-))

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

HEISANN :O)

Det er noen utmerkelser til deg inne hos meg når du har tid!

Ønsker deg en deilig helg :o)

Klem

happy in pink sa...

hei igjen...og godt nytt år til deg og dine:)))
jeg hører gjerne om iPhone'en din, jeg...liker duppedingser...er nok blitt litt påvirka av mikael;)))
vi fikk jo ipod touch til jul...og de blir flittig brukt...mikael sovner med sin i hånda, mens you tube-vaskemaskin-filmene ruller og går...hi-hi...
hyggelig å høre fra deg igjen!!!
"snakkes" snart...
klem fra oss;)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin