Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 2. november 2008

Tusen takk Magny :o)


Her er presangen jeg vant på jubileum på Magny's Lille Krinkelkrok sin blogg! Nydelig duk med brodert Carpe Diem, en søt liten flettet kurv med en fantastisk velduftende engle såpe med glitter inni :o) Lukten spredte seg i hele huset - utrolig. DEN skal jeg bruke i dag! 

Magny's Lille Krinkelkrok blogg

Magny's Såpebutikk

Tusen, tusen takk!!

2 kommentarer:

Magny sa...

sånn er det når man har vinnerlykke,- selv om gevinsten er enkel kan det være gøyt... '
godt den falt i smak~~~
klemmer og fiiin uke til deg~~~

Gamlå sa...

Så heldig du er!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin