Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 19. november 2008

Ring til å sove på :o)


Disse ringene kalles Pilo-Pilo Mini Cushion, og er flerfunksjonelle. De er jo pene på fingeren, og de er perfekte til å lene kinnet mot hvis du trenger litt ekstra støtte når du dagdrømmer, tenker eller sover (som det står på nettsiden :o)) Jeg synes de var søte. De kan kjøpes på Pilopilo

18 kommentarer:

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Guri malla.......Disse var bare så HERLIGE!!!!!
Ler så jeg har vondt jeg nå, for en ide :o)En sånn en MÅ jeg jo ha!

Du er og blir RÅ på å finne kule ting du-GØY!:O)

Smil

Bak en Sky sa...

oiiiii....Slike har jeg aldri sett før!!!Jeg elsker den nederste til venstre!!!
Rett på ønskelista til jul!!;)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Det er alltid så hyggelig at du stikker innom!;)

Stor klem fra Ingunn

Torilpia sa...

Så søøøte .. :o)

.. og så morsomme .. :o)

Klemmer!!

moa sa...

hei..du maser ikke...og om du gjør,så er det bare en hyggelig glede..
men enig, byen er veldig intim og koselig..og ja, noe spesiell vindus-shopping i red light,ja..huff for noen skjebner som sto der..
..nå er det natti-natt på meg også, passer jo bra med de fantastisk kule ringene du har i innlegget ditt,hihi..
sov godt - klem moa

Fru. Fryd sa...

Ha, ha... herlig også så praktiske da:0)

Kari - My home is my Castle sa...

hehe.. ler :))
Ja disse var jo søte og veldig gode å ha hvis en trenger en liten hvil hahaha ;)

ha en fin dag
Klem,Kari

Livet er heeerlig sa...

Fantastisk kule!!! Jeg skulle hatt en slik. Kan ta meg en liten nap hvor det enn skulle være, hurra :)
Ha en knallfin torsdag
*Siv*

E:-) fra K(a)os(e)heimen sa...

Ha ha ha:-) De var kjempekule! Morsomt, sånn kunne man trengt i kjedelige møter, eller på bussen når man vil sove:-)
Pene var de også:-)

Marihøna sa...

haha, disse var artige!

ceciliegrut sa...

Haha, hadde vært midt i blinken for meg, for det er ikke få ganger jeg sovner på sofa'n :o)

Spørs om hodet hviler godt nok på en så biten pute da.. Men de var jo ordentli' søte da.

Gamlå sa...

Heisann, En pute å hvile seg på trenger en alltid. Dette her var genialt. Den røde ville Gamlå valgt. Kjempe smart dette her!!

Du klare nå å finne alt på nettet du CosiFanTutta!!

Idag hadde jeg planer om å hente PCèn, MEN den gang ei!! Det snør i Stavanger, og det e ikkje te og tro!! Gubben har ikke skiftet dekk, og, JA, det er hans jobb!! Akuratt som at det er jeg som vasker gulver. Gubben er ikke nøye nok der synes Gamlå:).

Ha ein fine kveld, og i morgen er det helg.

Klem fra Gamlå

Livet er heeerlig sa...

Sant det er deilig å trykke gassen i bånn... på symaskinen altså... iallefall når noe går skeis hihi
Ha en strålende flott torsdag
*Siv*

fru Pink sa...

Hihi, så orginalt og stilig:D
Ser du snart er familieterapeut! Så spennende! Det har jeg lyst til også. Hvor går du? Har utrolig lyst til å ta masteren, men må jobbe et par år til. Hvordan er det synes du?

♥ H@rmoni ♥ sa...

Søte puteringer!
Stilig bilde av Bjørg T.
Bildene hennes er bare helskjønne!
;O)

Synnøve sa...

Nei så kule de var! Hihi, kunne trengt meg en slik ring når jeg dagdrømmer litt på jobb når det er lite å gjøre... ;) Nei nå er det loppekassa på meg, fredag og helg i morgen, hurra! :D God natt til deg! Synnøve

mali-mo sa...

Hahaaaa! Av alle ideer ;)

Stakk innom for å ønske deg god helg!

Line sa...

Kjempestilig,ein sånn skulle ein hatt:0)
Er berre innom for å ynskje deg ei super helg og sei at det ligg ei lita oppmersomheit til deg inne hos meg...
Klem

Torunn sa...

Så artige!!! Utruleg koseleg blogg du har, her må eg nok innom igjen! Ønskjer deg ein fin søndag!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin