Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

mandag 24. november 2008

Når en pepperkakebaker, baker....


Neida, det er ikke CosiFanTutta som står på kjøkkenet og baker pepperkaker, heldigvis. Fant noen "søte" former på Urban-Trend sånn at skikkelige folk kan lage pepperkakedeig og sette igang. Jeg ser på, jeg :o)

Advarsel, sterke scener! Disse formene er kanskje ikke beregnet på de aller minste??



16 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

hehe! Sånn blir dem helt av seg selv her i huset. Kanskje ikke nå lengre...Men før når gutta var mindre...forsvant, på underlig vis, både armer og ben på pepperkakene som hang til pynt...hjertene i kjøkkenvinduet var alltid "musespist" i spissen, hehe! Hadde sin sjarm det også.

Du har en morsom blogg som fortjener en award...den ligger inne hos meg og venter på deg!
smil Torunn

Grooo sa...

Hihi :)
Men med barn trenger man ikke slike former, barna fikser lett dette mens man pynter kakene!

rod i hob sa...

Tusen takk for morsom helsing på mi sida :-) Pynta båten med granbar og lys??? Kanon godt forslag :-)

De e svigerinnå mi som har pynta bordå -hu e bare sinnsjuk flink!! Å jett kor hu bur?????? B E R G E N!!!!! Kansje me sku laga vårt eget blogg treff med innslag av borddekking? I Bergen by f.eks :-)

Kjempekule pepperkaker :-)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

:o)
Herlig innlegg under her!Leste det før i dag og lo så jeg fikk hold....

Mail :o)

Tulip sa...

HHaha..Kule former!
Sånne liker jeg! Blir nesten som seigmannreklamen med han "halvbroren"...

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe :) Minner meg om Sherk :P Artig at dei har laga slike former, sjølv om eg føretrekker dei vanlige. No fekk eg skikkelig lyst på pepperkaker.. :) Blir i ordentlig julestemning etter å ha besøkt fleire juleblogger i kveld.. hehe :) Ønsker deg ei fin veke videre :) Godklem :)

Huset på toppen sa...

Artig:-) Men jeg tror ungene synes de er morsomme og:-)

Ha en finuke!

Alex sa...

ha h ha !! De barna kainn itj få all moroa eller da ?

Klem

ceciliegrut sa...

Haha, akkurat hva jeg tenkte også.. De blir jo sånn når man har unger i hus. Noen havner t.o.m tilbske i kakeboksen sånn.

Men de var tøffe! Tenk å ha med en boks sånne på juleavslutningen på skolen. hahaha :oD

E:-) fra K(a)os(e)heimen sa...

hihihihi, de var morsomme! :-)

iden sa...

hahaha, utrolig kule pepperkakeformer:) De likte jeg!

Det lappeteppet mitt har nok gått i en midlertidig dvale er jeg redd - måtte vike for årets julegaveproduksjon:) Men kommer sterkt tilbake i romjulen... kanskje:) Og får jo ekstra motivasjon til å sette i gang igjen med sånne koslige ord fra deg!! Tusen takk!!

Ha en deilig tirsdag, du:)

Torilpia sa...

Huff og huff ... skumle saker :o)

Men allikevel finere enn elefanter og kameler tror jeg ... :o)

Ha ei super ny uke!! Klem!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Mase-mail fra meg!:o)

moa sa...

tjihi - for noen herlige pepperkakeformer..
..og 1000 takk for vintips(ene), ja det var jo et helt minipol det..
de italienske er gode kjenninger, men resten er helt nye for meg, så dette blir spennende å teste ut..leste 4 "ting om deg", synes det er en artig måte å bli litt bedre "kjent" med bloggere på..er du vernepleier?
klem moa

Smineset sa...

Hi hi! Arti! kanskje det er sånne jeg må skaffe meg!?

Ha en super dag! :-)

Anka sa...

Hi hi hi. Disse skulle jeg hatt! Samler på litt utradisjonelle pepperkakeformer, disse ville passet bra inn i samlingen min. Nå har jeg elefant, kamel, krokodille og påfugl:-)
Håper alt står bta til med deg. Noen uker siden jeg har hvert aktiv nå men nå skal det bli andre boller:-) Ha en strålende dag!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin