Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

lørdag 22. november 2008

Jeg er med....



"Jag är med & tävlar om ett överraskningspaket från 
kreativa Blafre Design 
i SessanochPrinsessan`s blogg" 
Bli meg du også! HER


11 kommentarer:

Miamor sa...

Koslig at du var innom!! ja nå er ikke jeg på børs...men mange andre invisteringer blir også gjort i livet!! Endelig hjemme etter mye farting...nå er pizzaen i ovnen og helgefreden senket seg!! tenker på deg ;) Klem fra meg til deg ;)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Klart du skall vara med & konkurere ;)

Önskar dig en härlig lördags kväll

//Sessan

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Hei go`vennen min :o)

Har hatt en så kjempekoselig dag i dag og enda bedre ble den da jeg så at du hadde lagt igjen "sola di" på følgeren min...:o)Har lagt meg til som følger av bloggen din for leeeeeeeeeenge siden jeg så nå må du se å legge den til i sideelementet ditt (fnis)...

Håper ryggen er bra og at du har en koselig lørdagskveld!
Klem fra erteblomsten :o)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

MAIL :O)

Gamlå sa...

Heisann du CosiFantutta...Gamlå har ikke kommet seg ut til Siba idag, dag bilen står ned snødd med sommerdekk. Gubben har ikke skiftet dekk enda. fy f..., han bare konsenterer seg om den gamle Tempoen har kjøpt seg 1974 modell som han restaurerer!! Ja, ja. Han må ha en hobby han også, men at han bruker stuen og ber Gamlå til stadighet om å sjekke at alt er beint osv. er veldig irriterende , men det er prisen jeg må betale for å låne PCèn hans. Det verste er at han ber meg stoppe med blogging for at han skal inn på Tempo siden for å sjekke en tengning ...uff uff! Jeg vil ha min egen PC jeg!! Ja, du har riktig det er tempramang i Gamlå.

En ting til så du ikke misforstår!! Tempoen er lovet fjernet av Gubben ut i carporten i morgen. Hvorfor carport istedet for Garasje. Gubben hadde fylt opp en garasje med rot og skrot og det liker ikke Gamlå.

Mange store helge klemmer fra Gamlå til min bestevenn i blogglandia " CosiFanTutta"

Synnøve sa...

Hei på deg! Har en liten utfordring til deg inne hos meg :) Ha en herlig kveld! Synnøve

hvorfor ikke... sa...

Du, de ringene var praktiske...morsomme, hehehe!
Tror jeg må svippe en tur innom der! HA en strålende avsluttning på helga!
smil Torunn

moa sa...

..da krysser vi fingrene for deg, og håper du vinner:0)
..fortsatt fin kveld, klem moa

Thusnelda sa...

Hei takk for helsing på bloggen min, skal skrive litt om vin, har notert vinane som vi smaka i helga. Kan anbefales.

Agathe si sie sa...

Hei.
Så koselig at du tittet innom bloggen min. Så morsomt med nye som kommenterer. Jeg blir alltid så glad for hver kommentar og så morsomt å titte innom bloggere jeg ikke har hvert innom.
Skal titte innom bloggen din å lese litt mere senere. Nå skal jeg komme meg i seng, ny uke og nye muligheter.
Hilsen fra Agathe si sie

moa sa...

hihihi..ja du kan så spørre du :0)
..er nok bare "manisk-dillette"...er visst medfødt, men ingen i slekta skjønner hvor det kommer fra...
men du,olivenkvister kjøpes i enkelte blomsterbutikker...
siden du er en riktig vinkjenner..kan du komme med et forslag til en rødvin som "bare" skal
være til kos...ikke mat, men bare sånn venninne-kose-skravle-vin..
hadde vært så artig å fått tips om nokke nytt!!
klemklem fra moa

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin