Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 30. november 2008

Ingen jul uten Jussi



Begynner å kjenne at julestresset setter inn og trenger til noe og roe meg på i tillegg til vinen :o) Hva er din favoritt julesang?? 

23 kommentarer:

happy in pink sa...

hi-hi...nå ler storebror rått her!!! jeg viste ham innlegget med den stakkars pepperkaka under her:)) så nå kom han i skikkelig julestemning;)

julesang, ja... syns jo "Holy night" er helt vidunderlig!!!
og når mikael synger "bjelleklang" i smug, smelter jeg jo fullstendig;)))

ha en herlig søndag... nå skal julepynten fram!!!

klem tara

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Mail :o)

Anka sa...

En favoritt... Hmmm.... Blir i julestemning av å høre Putti Plutti Pott, ikke særlig avslappenes men man kommer i godt humør! Ellers så syns jeg Driving home from Christmas er en go'låt:) God kveld.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, den sangen er berre utrulig vakker :) Kjem i julestemning her.. :) Hmm.. trur det er ein av mine favoritter også, men liker godt ein stjerne skinner i natt blant anna :) Ønsker deg ei herlig adventstid. Godklem :)

moa sa...

..den sangen er bare såååååååååå nydelig..liker også silent night..
har nettopp skaffet meg NOEL av josh groban...veldig behagelig sammen et (eller to..) glass vin..
men nå har feberen inntatt meg,usj - ikke noe kjekt,nei..
..fortsatt finfin kveld - med eller uten jussi:0)

Alex sa...

Innom for å takke for kaffebesøket og ønske deg en herlig uke ;)

Irina

Miamor sa...

sjekk bloggen min så finner du svar..pluss at Mitt hjerte alltid vanker er en ener...ha ei nydlig uke min venn ;)

iden sa...

Åh, min favoritt tror jeg må være Mary, Did You Know! Gjerne med Kenny Rogers! Hør her om du vil:

http://www.youtube.com/watch?v=iZcVA9klMjY&feature=related

Nydelig! Virkelig!!!

Og du, bare bra med litt lappeteppemas!! For dumt å ikke bli ferdig med det, helt sant!!

Hehe, du er morsom:) Måtte tilføye at jeg ikke kunne garantere brannsikkerhet etter å ha lest kommentaren din.. Jeg har noen ideer, men er ikke alltid like gjennomtenkt!! hihi:)

God 1.des til deg:)

Synnøve sa...

Å gurimalla, den kunne jeg ikke sette på en gang! Hihi, det er for tidlig for meg...! Den pleier jeg å sette på når jeg pakker inn de siste julegavene før jeg reiser hjem til jul :) Da drikker jeg gløgg og koser meg med å pakke inn gaver, og hører på Jussi... Det er så rart med den, får nesten tårer i øynene og gåsehus hver gang jeg hører den :) Love it! Ha en herlig kveld! Synnøve

Gamlå sa...

Så flott sang dette er var:)

Leeeer av deg og pulsmåleren.:)

Du er nå fin også:). Mosen springer ikke av den, men du springer neste av deg pulsmåleren!!

Skal si du er flink og bake ha ha. Det er nå godt at du får av din søster. Gamlå kjøper kakene i år hun. Spesielt når ikke ungene gidder å bli med å bake lengre. Ok, jeg skal kjøpe kransekake deig, og da blir det kransekaker stenger skikkelig gode blir de også:).

Ha en fin kveld og kos deg masse.

STOR klem fra din STORE venn her i blogglandia, Gamlå.

rod i hob sa...

Mitt hjerte alltid vanker.....!! Helst med Tommy Körberg.... :-)

Anka sa...

God kveld. Ja, hundehus blir det etter hvert, he he. Kan han jammre ute;)
Det snør og snør her i dag. Så koselig. Har hørt på julemusikk i hele dag, kansje det blir litt pynting snart også:)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Spesialist på tull du liksom...:o)Spør du meg så har da du et bredt spekter av spesialiteter!!!:o)

Tørr nesten ikke å skrive det men det er mail fra meg...fnis.Dagens dose kan det vel snart kalles!

Klem :o)

Miamor sa...

hei du...der var du ja...litt lenge innimellom av og til vet du...sånn er det..Begynner å bli litt roligere dager for meg nå på jobb..men skal med eldstejenta til Køben til helga..og til Gøteborg i neste uke..så litt farting er det da...

julekalender ja..nei..15 år ja..hvordan er gutter i den alderen da..her er det tre tenåringsjenter og flust med hormoner...Hurra!! Klem ;)

Siw sa...

Dette er den fineste julesangen....

Linda sa...

Takk for hjelpen med etasjefatet! jeg fant mitt drømmefat i det på Kremmerhuset..Fant også bilde av det, ligger på bloggen min. ha en riktig fin jul! :o)
-Linda-

Gamlå sa...

TUSEN TAKK TUSEN TAKK...Gaven traff du skikkelig med, den var helt meg:). Kommer til å ha mye glede av den og så av merket SIA som jeg liker så godt:).

Kan tro jeg ble målløs da jeg så den var fra deg, for det hadde jeg aldri drømt om!!! Det ble liksom ekstra spennende da den var fra deg da jeg pakket den opp. Føler liksom at jeg kjenner deg så veldig godt!!

Det som var ekstra kjekt var at jeg nå kan sende deg et julekort:) hjem til deg!!

Varme klemmer fra Gamlå som er så umåtelig glad for å ha deg som min bloggvenn.

Gamlå sa...

Leeeeer, godt du puster lettet ut nå for det har du god grunn til, du som gjorde Gamlå så glad så glad. Nei, Gamlå røper ikke hva hun ønsker seg:).

Jo, en skulle skrive på hvem det var fra. Du får ta og spørre mari så forteller hun det nok!! Rart at ikke vedkommende satte avs. på pakken.

Gleder meg til å se hva du har fått for noe!!

Lyset brenner så fint her ved min side, smiler når jeg ser på det!!

klem fra Gamlå

Gamlå sa...

smiler og koser meg. Se alle de fine kommetarene jeg har fått på gaven din til meg.

klem fra Gamlå

Gamlå sa...

Ho ho hooooooooooo

Dette her er en nydelig award til deg fra Gamlå som jeg håper du tar deg tid til å sende videre!! Spesielt i disse juletider.

klem fra Gamlå

iden sa...

Så kjempekoselig at du likte den sangen:) Alltid gøy å oppdage nye favoritter!!

Ha en herlig torsdag!!

moa sa...

hei & hå
..ønsker deg en finfin dag, og det ligger noe til deg på bloggen min!
klem fra moa

Elisabeth sa...

Blue Christmas av Elvis liker jeg!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin