Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 26. november 2008

To Molly - with love



Jeg tillater meg å sende modige Molly et hjerte, selv om jeg ikke kjenner deg. Jeg ønsker  deg lykke til med det hele!

Me & Molly

Bildet er fra Google.com

7 kommentarer:

MOLLY sa...

Det bilde traff meg...

TUSEN TAKK

hvorfor ikke... sa...

Utrolig flott bilde, Cosi...

rod i hob sa...

Så flott å sjå all støtten Molly får! Heldig ho e som har oppdaga blogglandia å får så møje god støtte herfrå!!

Tusen takk for kjekke helsing sjå meg :-) Eg har ikkje hørt frå Gamlå på nogen dage... HB de går bra me na!! I fjor framkallte eg bildene hos eurofoto trur eg, der har dei firkanta -men måtte liksom bruka en mal..... :-(

God natt :-)

moa sa...

flott hjerte...

..så godt å høre at det er flere som ikke har "kakebakende barn",hihi...
sant nok, rema 1000 har jo mye bra!!
og - takk for komplimentet på puten,ikke så mye jeg syr, men sånn litt innimellom, når jeg har lyst..
..ha en fortsatt fin kveld,selv om det snart er natta..klem moa

Thusnelda sa...

Hei ! Heldig den som så fint hjerte får! Koselig at du er innom bloggen min skal på vinklubb i morgon og resultat kjem på bloggen.
Ha det fint!

happy in pink sa...

nydelig bilde altså...

har en utmerkelse til deg inne hos meg:)

fredagsklem fra meg...

Synnøve sa...

Var så fint å se bloggrollen fylles opp med hjerter til Molly... :) Og digger de pepperkakeformene under her, hihi... Ha en herlig helg! Synnøve

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin