Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 16. november 2008

7 hverdagslige ting om meg


Utfordring fra Happy-in-Pink-Tara


1. Jeg og samboeren har planer om å tusle opp på fjellet 3 ganger i uken - med hver vår Ipod :o)
Vi har gode forsetter om å begynne ett nytt og bedre liv....hver mandag.....

Bildet er fra Munkebotn i dag :o)


2.  Jeg er ferdigutdannet Familieterapeut om 6 måneder
Det vil si; HVIS jeg får bestått på fordypningoppgaven og står på eksamen!



3. Jeg har fæl navle-fobi. Må ha bukser eller skjørt som enten går under eller over navlen :o)


4. Jeg elsker å spille sjakk, men hater og tape




5. Jeg er skrekkelig glad i vin og drikker 2 flasker i uken - Huff, huff






6. Jeg har alltid håret i hestehale eller "vill" knute i nakken




7. Jeg er møkka-lei håret mitt, har lyst til å klippe meg som Karius og Baktus, men tør ikke



ALLE som ønsker å utfordre seg selv er hjertelig velkommen! Jo flere, jo bedre, jeg er nemlig så nyskjerrig på dere bloggvenner :o)

23 kommentarer:

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
så gøy å få høre litt mere om deg.
Og så spennende det høres ut å være familieterapeut!
Slapper av noen minutter i sofaen så middagen får synke,før vofsen skal luftes...
Spiste nydelige hjortekoteletter med hjemmelaget potetmos,mmm!
Håper på litt mer blogging når jeg kommer inn fra tur.
Da blir det innlegg fra en julete First Floor butikk :o)
Ønsker deg ei fin uke!
Kjerstiklem

Fru. Fryd sa...

Hei, hei. Så kjekt å lese litt mer om deg. Vi er jo alle litt nysgjerrige av oss, selv om vi ikke tør å si det høyt. Hi, hi,hi...
Lykke til med studiene, og ha en fin, fin uke

Torilpia sa...

Så morsomt .. :o) Ser for meg karius-håret jeg da :o)
Vil ikke engang snakke om navlen min jeg ..eh ..

Har tatt denne utfordringen selv for kort tid siden .. lar det bli med det tror jeg :o)

Når det gjelder gaven jeg fikk - så var det kun fordi hun hadde lagt ut et bilde med detaljer som viste navnet og adressen min og som jeg høflig ba henne om å ta bort .. var nesten litt flaut å be henne om det - men hun tok det kjempefint og sendte meg til og med denne gaven som "plaster på såret" :o) Derfor kommenterte jeg at hun ikke hadde behøvd det - men samtidig ble jeg kjempeglad :o)))

Supersnill dame - Kristine - sjø!

Ha ei flott ny uke - klem!!

moa sa...

hei
..siden både vibeke(duften av erteblomst) og gamlå skriver så rosende ord om deg og bloggen din, ble jeg litt nysgjerrig da vet du!!
..så her er jeg - på besøk hos deg.
så var det jo så bra at det var et innlegg om deg og 7 ting, så jeg ble litt "kjent" med deg med engang..(fant jo ut at vi begge er glad i vin..)
takk for titten - velkommen til meg - anytime:0)
klem fra moa

Gamlå sa...

Heisann
Så kjekt det var og lese de 7 hverdagslige tingene om deg:).
Å tenke seg til at her får jeg et glimt at CosiFanTutta bakfra:).

Om 6 mnd er du familieterapaut det er jeg overbevist om " Du består du!!" .
Litt av en utfordringen du og samboeren har bestemt dere for, 3 ganger opp på fjellet i uken, det er flott hvis dere klarer det!!

Du har navle-fobi og jeg har katte-forbi. Går ikke forbi en fremmed katt jeg!! De er søte kattene, men jeg synes det er uberegnelige:).

Kjekt at du likte innlegget jeg laget om deg, men ei så trivelig og god jente som CosiFanTutta må ha et innlegg, og så har jeg fått så masse skryt av bildet du laget til meg som jeg har i headingen. Gamlå er stolt av det, skal du vite!!

Kos deg masse med to flasker vin i uken det er fortjent!! Det er god helse i vin sies det, så det så!!

Ha en fin dag, med glatt eller vill knute i hestehalen!! Karius og Baktus frisyre hørtes spennende ut. Det tror jeg du hadde passet.

klem fra Gamlå

Gamlå sa...

Uff, hva er det jeg leser har ryggen din låst seg, og nei og nei! Dette her var ikke bra!!

Ja fysiske aktiviteter er farlig, det er dette et godt eksempel på:).

Håper det ordner seg hos kiroprakteren imorgen!!

God bedringsklem fra Gamlå

moa sa...

hei igjen -
det ligger vel et bilde av min søte 4-beinte på et eldre innlegg,tror jeg..
men min lille "attpåklatt", er en jack russel terrier(mange forbinder denne rasen med tv-serien frasier),han heter felix og er snart 2 år, og mammas lille gull,hehe..
..så spennende studier du tar,familieterapi, trives du?
..ha en fin kveld videre..klem moa

Anka sa...

Hejsann:) Alt bra med deg? Ja, musikk er bra mot vintermørke og en god vin så jeg tror du skal klare deg bra, hi hi:-)

Gamlå sa...

Hei Gamlå her, som bare vil ønske deg lykke til hos kiropraktoren. Håper de fikser ryggen din slik at du ikke må gå i 45 grader!!

klem fra Gamlå

happy in pink sa...

hei på deg!!!
så gøy å lese utfordringen din!!!
familieterapeut høres spennende og utfordrende ut... og det gjør jammen meg fjelltur 3 ganger i uka også;)))
men...you can do it!!!

ble veldig glad for kommentaren din...vet jo at du skjønner hva jeg mener lissom:))
litt flaut når vi står i kø på meny, og mikael peker på en fremmed mann og sier (ROPER) "der er pappa'n min!!!" (bare et bittelite eksempel;))

ha en kos dag og lykke til med ryggen din!!!
stor klem fra tara:)))

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

MORSOMT!:O)

Håper ryggen er bedre!?

Klem

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

JEPP, man kan gjøre akkurat hva man vil, kan spise og skravle og IKKE gjøre håndarbeid feks.!:o)Eneste jeg savner der er vinen (fnis)...

SÅ BRA å høre at ryggen er bedre, det var da endelig godt!Bare "klag" i vei ved en senere anledning også du, jeg er "HER" :O)

Kveldsklem!

moa sa...

halloen -
så bra at du fant bildet av felixen..får med meg at du har en lei rygg,men er bedre nå..så flott!
..du nevnte jo amsterdam, når reiser du dit..? det er bare å glede seg, det var en fantastisk by med masse muligheter..
klemklem fra moa

Gamlå sa...

Hei hei.

Så godt å høre at du har det bra og er fin igjen i ryggen. Har aldri vært hos kiropraktor jeg, men jeg hørt om andre som har og de sier som deg at det knaker og knirker. Hører ikke godt ut!!

Uff, tror ikke CosoFanTutta må ha så mange som 3 fjellturer i uka:)

Stor klem fra Gamlå

rod i hob sa...

Tusen takk for kjempekoselig helsing hos meg :-) Jere meg så glad!! Nå sitte eg i midten av treseteren med en pus på kver side -de jere meg og glad. Å Greys Anatomy på tv -SUPERT! Håper du har en fin kveld og!!

Line sa...

Heisann:0)
Takk for flotte ord i samband med turnusavtalen:0) Det gjekk faktisk veldig bra, og vi var stort sett einige. Hadde ein grundig gjennomgang av både turnusavtalen og rammeavtalen. I tillegg dikuterte vi andre mulige løøysingar på turnus som td fleksiturnus mm.
Kjekt å lese litt meir om deg:0)
Høyres spennande ut med familieterapeututdanning!!
Har noko til deg inne hos meg.
Klem Line

Bak en Sky sa...

Så artig å få høre litt mer om deg!!!Der ser ut som om du har skikkelig langt hår på det bildet. Du fikk til å sette det opp så fint!!Litt misunnelig der ja....hehe...

Du må titte innom bloggen min nå!Der er svar på spørsmålet ditt!!!;)

Håper du har det bra. Lenge siden jeg har vært innom deg. Hektiske uker har det vært i det siste!
Stor klem fra ingunn

Magny sa...

åneiii... ikke klipp, du aner ikke hvor heldig du er som har slikt vakkert hår...
gratulerer med snart ferdig utdanning..¨~~ (krevende..)
natti~~~¨

Livet er heeerlig sa...

Vin ja, det er godt det :)
Viktig å kose seg i hverdagen, og det viktigste av alt... ikke ha dårlig samvittighet for det hihi
Kjekt å vite litt mer om deg hurra
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

Livet er heeerlig sa...

Glemte å svare deg på spørsmålet... Ja bena skiftet jeg. de var kjipe treben. Kjøpte kommoden på bildet hos Ikea og sprayet de hurra!
Kjekt med litt pimping :)
Ha en finfin kveld
*Siv*

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Føles mye bedre å gi bort enn å kaste :o)Har så sinnsykt mye bøker og filmer som bare ligger der, bedre å få dem i sirkulasjon (fnis)...
Trur du ikke at selveste Bjørg Th. skal ha utstilling bare 10 minutters kjøretur fra her jeg bor!!!!!!Holdt på å gå av skaftet da jeg leste det i en lokalavis i dag :o)SKAL stå klar da dørene åpnes på lørdags morgen, DET er helt sikkert!!

Gleder meg til ringeinnlegget jeg nå :o)

Håper ryggen er "grei"!
Klem

Linda sa...

Hei,

Første gang jeg er innom bloggen din..spennede å lese mer..Litt morsomt, for jeg satser på familieterapeut også! Det er riktignok noen år til da..:o) Jeg går første året på sosionom-studiet, og satser på enten familieterapeut eller parterapeut som etterutdanning..:)

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin