Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 5. oktober 2008

Nei og ja lamper


NEI-lamper


JA-lamper

Er fremdeles på lampe-jakt. Noen ganger kan det være greit å finne ut hva man IKKE vil ha også. Så har en kommet ett skritt videre!

20 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Hei og hopp kjære du!!!
Så mange vakkre lamper og så mange litt mindre vkkre!;)
Lykke til med lampejakten din!Vi har 50% på alle lamper i Hilmers Hus nå. Tror det gjelder hele landet!!!;)Good luck!;)

Stor klem

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Har lagd en liten sak til deg jeg også, ligger hos meg :o)

Tulip sa...

Ja lamper kan være vanskelige greier... noen skikkelig fine, og noen ikke fullt så fine!

Filleryene mine er mellom 5-8 mm tykke. Det varierer hvilke stoffer som brukes som mattefiller i veven.
De som er tykkest vil naturlig nok ligge mer stabilt på gulvet.

ha en fin søndag!
Klem

mali-mo sa...

Ååå, jeg kunne godt tatt en av de ja lampene, der var det en favoritt. Men fant et drømmelampe i nei-haugen din også jeg ;) Godt vi er ulike, ellers ville livet blitt kjedelig tror jeg ;)

happy in pink sa...

ja her var det lamper for enhver smak...har noe koooselig til deg på bloggen min;)
fordi du fortjener det!!!
klem tara

Anka sa...

God dag. Morro å se din liker - liker ikke lampesmak! Må si meg enig i så godt som alt;)
Som så mye annet syns jeg alle virkelige fine lamper koster skjorta! Men men... pernger er til for å brukes så da er det bare å spare;) Ha en fin dag'a;)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Håper dere hadde en fin padletur :o)
Strikker på et sjerf/sjal fordi da behøver jeg ikke å "bruke hue" så mye som når jeg strikker på jakka :o)Formen er stigende men det går treeeeegt!

Koselig at du stakk innom!
Klem :o)

MeyBiMe sa...

Hallååå og god kveld/natt :-)
Takker for masse hyggelige innlegg fra deg hos meg...på flere innlegg :-)...Ja jeg er treig med å svare igjen!!!!
Jeg titter innom på litt blogger...men er treig med å skrive kommentarer for tiden :-(
Jeg har det ganske enkelt litt travelt for tiden!!!!
Men dette bloggtreffet har jeg ikke mulighet til å få med meg...kjekkt at du spør :-)!!!!!!
Lykke til med lampevalget ditt :-)
Det blir sikkert stilig hos deg uansett hva du velger!!!
Du har en enkel og kunstnerisk sikker smak :-)
Ha en superduperfin uke :-)

Daisys home sa...

Har noe til deg inne på siden min!

muskattogkardemomme sa...

Hei på deg,
av lamper finnes det mye rart og litt fint.Er ganske vanskelig å finne noe ja...
Selv prøver jeg å bestemme meg for noe over stuebordet.
Og så ønsker jeg meg ei ny utelampe,kanskje du kan tipse meg om noe enkelt og stilig der...
Hørtes ut som om turen din på First Floor var ganske så heftig,men billig som du sa.
Jeg får invitasjon derfra til en liten førjulskveld om en stund.
Bare gi en lyd hvis du også vil komme.
Kjerstiklem

happy in pink sa...

hei igjen...
har visst ikke fått med meg at du spurte om å låne bilde av mikael:)
finner ikke den kommentaren...
du er såklart hjertelig velkommen til å låne;) vet jo at du er 100% autist-vennlig:))
må bare si at jeg lo meg halvt ihjel avv det esel-bildet han hadde tatt...lurer fælt på hva han har tenkt;))
nå skal jeg sette meg ned med utfordringen din...
snakkes:)
klem tara

. sa...

Hei og hei.

Er så enig med deg ang. lampene. Fy, det er masse stygge lamper også, som du viser i Nei gruppen din!!

Lykke til på lampe jakten din, og jeg er sikker du finner en stillig lampe. Det er jeg sikker på!!

Ha en fin kveld.
klem fra Gamlå

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

God kveld :o)

Formen er svakt stigende!!!!
Måtte nok bare sitte leeeenge nok i Egget og spise masse deilig kake og is :o)

Klem

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Har sendt deg en mail :o)

Mari sa...

Selvsagt :) Har du sendt meg mail?

Synnøve sa...

Hei hei! Har du fått pakkelapp i dag kanskje...? Og enda viktigere, har den lille meldt sin ankomst?? Hihi, han venter nok på gaven sin ja ;)

Masse kule og ikke fullt så stilige lamper her ja, men bra smaken er som baken i hvert fall ;) Ha en fin kveld! Synnøve

Fru Fjeldhammer sa...

lamper er vanskelig!! sliter med det selv...
klem

Liv Elin sa...

Heihei - takk for hyggelig hilsen i bloggen min ! :) Alltid like koselig når noen legger igjen et hei !
Flott blogg du har - og de knøvla potetene må jeg jammen prøve en gang! :b

Blir kjekt å treffes på lørdag !
Ha en herlig ettermiddag!

Liv E

Home By Virginia sa...

Heisann :)
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min...
Vi sees sikkert på blogg-treffet på lørdag ja... :)
Blir kjekt å treffe andre med samme lidenskap for interiør...
Ha en fin dag videre...!!!
*Klem*

Fabolous sa...

Hei, du - jeg har nettopp kjøpt en lampe som jeg er veldig fornøyd med! Tror den kunne passe godt inn bak godstolen din! Den er fra Glashütte Limburg - jeg har også kjøpt taklamper til kjøkkenet derifra. Bildet yter den ikke rettferdighet - men den gir nydelig, dimmbart lys og har en tung og god fot.

Link til den jeg har kjøpt er her (jeg har forkortet URLen for den var lang som et vondt år:
http://tinyurl.com/4felb4

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin