Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 22. oktober 2008

Minst en gladfilm skal bli, Tara :o)


Noen gladfilmer jeg liker (trykk på tittel for å se trailer):

Frihetens Regn (ikke glad hele tiden da)


Stekte grønne tomater

Chocolate


Siderhusreglene


Forrest Gump

Cinema Paradiso

Empire of the sun

Den fantastiske Amalie fra Montmatre


3 kommentarer:

Astrid sa...

Eg ser at vi har same smak når det gjeld filmar!
Alle desse filmane er blant mine favorittar:)
"Frihetens Regn", "Forrest Gump" og "Stekte grønne tomater" har eg sett opptil fleire gongar. No fekk eg lyst å sjå "Siderhusreglene" igjen!
Ha ein fin dag:)

happy in pink sa...

se det ja...det var saker for jenter som ikke liker å grine mer enn nødvendig;))

stekte grønne... og forrest gump er jo fantastiske filmer som bør sees flere ganger...chocolate ligger på vent, og siderhusreglene har jeg lest (liker ikke se filmer som jeg har lest...blir som regel skuffa)

frihetens regn så interessant ut...

du e' go;)) tusen takk for flotte tips!!!

klam fra sippe-guri...

happy in pink sa...

sorry...
mente klem (hi-hi) :))))))))))

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin