Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

torsdag 9. oktober 2008

Fra lille maison til lille garcon


Nok en pakke er kjøpt og hentet fra LilleMaison nettbutikk. Her er det ekstraservice! Jeg så ett vognteppe i nettbutikken som jeg ønsket å kjøpe til min nye nevø (som faktisk i dette øyeblikk er i ferd med å møte livet-fort deg, jeg er så spent!)! Kjære Synnøve hadde kun rosa, men har heklet for harde livet for å rekke fødselen - fantastisk!! Tusen takk skal du ha! Teppet er nydelig tykt og mykt, perfekt til et nytt lite menneskebarn

Jeg hadde ikke før fått teppet i hus før det hele startet (1 uke på overtid). Lykke til lillesøster og velkommen til verden lille gutt!! En liten veske til mor med gode såper i fra Lisbeth Dahl (også fra Lille maison).

LilleMaison nettbutikk

4 kommentarer:

sologbolig sa...

For eit nydelig teppe til ein liten nyfødt gutt. er sikker på at mora også synsest det er fint, sammen med den nydelige veska med såper. Ha ein fin kveld!

ingridmarie sa...

Åh-så spennende tider!! Tenk et lite menneske skal snart sjå verdens lys for første gang! Det finnes ikkje noko større her i verden enn nett det... Og slikt eit nydeligt teppe han skal få, i vakre blå nyanser!! Det ligner et i "voksen" størrelse som HouseStyle Danmark har,eg har bilde av det på bloggen min, og går og lengter etter det:) Håper vi sees på bloggtreff da! Klem

. sa...

Heisann bare meg igjen her.
Du er gjerne blitt en stolt tante mens jeg skiver dette:)). Får håpe det for en lang fødsel er tøft det vet jeg alt om.
Så snill tante du blir som har fått skaffet et nydelig vognteppe. Dette likte jeg!!
Og så en så fin veske til din søster. Du er et godt menneske du, og det har du vist i blogglandia mer enn en gang:)).
Stor klem fra Gamlå

Perlehvit sa...

Hei.
Har lest litt i bloggen din nå, og måtte bare kommentere dette innlegget.
Den lille blå veska, hvor har du fått tak i den?
Nydelig var den!:)

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin