Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

søndag 26. oktober 2008

Lampejakten må intensiveres


.......for her er det like mørkt. Ikke blir det særlig mye lysere ute heller,
så nå må jeg snu meg rundt


For nykommere så er det altså min fantastiske IKEA lampe til høyre for stolen
som har røket, ble fryktelig lei meg da ;o)'

Jeg har blitt litt klokere på veien :
Uplight funger ikke med 4 meter opp til taket
Lampen må helst være over 170 høy da Peel-stolen er såpass stor
(alle Louis Poulsen lampene er dermed uaktuelle)

Fra Glashutte Limburg, denne skal jeg definitivt sjekke ut. Den er høy og stilig!

Jeg har også sett på disse fra Floos. Det er 10% på Floos ut november :o)'
                                                         Rosy Angelis                                      Stylos


Tips mottas med stor takk, kjære bloggvenner!!

3 kommentarer:

sologbolig sa...

Du har litt av ein utsikt fra stolen din. Men eg forstår jo at du treng litt lys no i dette mørke veret. Lykke til med leiting etter lampe. Ha ein fin søndag.

frk.Larsen sa...

Hva med en enkel Glo-Ball fra FLOS? De er jo fine, så kan du kjøpe en stor med høy sokkel, og en liten for å legge på gulvet nærmere viduet? Bare et forslag.. :)
(Har kanskje sagt den før, men den vinduskroken din er nydelig..)

Livet er heeerlig sa...

Fantastisk mye stilig og interessant du finner!
Utrolig kjekt (somm alltid) å stikke innom deg :)
Jeg har en award til deg, ser det florerer hos deg. Så du gjør hva du vil med deg...
klem fra Siv

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin