Velkommen til meg!

Bildet mitt
Bergen, Norway
Takk for at du besøker bloggen min. CosiFanTutta er fritt etter Cosi fan Tutte som er en opera av Mozart. Tittelen betyr noe sånt som "Slik gjør alle kvinner" eller "som kvinner gjør" og da er jo temaet klart og tydelig :o) Jeg skriver om saker og ting som inspirerer og interesserer meg...

onsdag 1. oktober 2008

Lampefeber


Jakten fortsetter. Ikea lampen til høyre for stolen har sluttet å virke - skikkelig synd, hehe

Denne lampen likte jeg. Den heter Beside - flerfunksjonell - bord og lampe i ett fra BKM

4 kommentarer:

. sa...

leeeeeeeeeer av blomster testen din. leeeeer som bare det. Ugress!! Du får ta testen en gang til å gi litt andre svar:)).
Synd med ikea lampen din, men den du viser i innlegget ditt her, er bare så stillig!!
Ha forsatt en fin kveld.
Gamlå må gå å legge seg. Tidlig opp på jobb.

MeyBiMe sa...

Digger stilen din...og huset ditt!!!!!
Artig lampe som absolutt vill passe godt inn hos deg!!!
Ha en superduper fin torsdag...i morgen :-)

fru vims sa...

den var stilig! :)

alltid kjekt med flerfunksjonelle ting!

have a nice night!!

klemmis

Torilpia sa...

Enig med de andre igjen .. den lampa blir kjempefin hos deg :o)

Skjønner ikke hvor du finner alle de flotte møblene/tingene henne jeg da ..

Lykke til med lampekjøp!! KLEM!!

Tusen takk for besøket - velkommen igjen
Blog Widget by LinkWithin